Sinifta Kizligimi Bozdu

28 Mayıs 2013 Salı tarihinde Unknown tarafından yazıldı.


Ben İzmir`den bir kızım.1.60 boylarında 54 kilo sarışın yeşil gözlü sexi ve 18 yaşındayım.sexten çok hoşlanıyorum.neyse biz konuya geçelim… Okulda benim adım zaten orospuya çıkmıştı.Ve birde arkadasım vardı oda azgındı ve daha önce 3 kisiyle yatmıstı. O bana anlattıkca ben azıyordum ve en sonunda beden egitimi dersinde biz 2 cocugu sınıfa atıcaktık.(tabi beden egitiminde sınıf bos oluyor). Her neyse iste ben sevgilimle konustum arkadasta kankasıyla konustu ve ayarladık cocukları.aklımızda çok güzel fantaziler vardı.Ama ben bakire oldugum icin sadece oral sex yapıcaktık.bilirsiniz yalamak öpüşmek sevişmek işte… Ve büyük gün geldi 3. ve 4. ders beden egitimiydi biz hemen sınıfa cıktık sıraları birlestirdik.Sonra muhabete basladık daha sonra konuyu sexe getirdik.Bizimkilerin siki kalkmıştı çok rahat görebiliyorduk.Ogüne özelde biz string(tanga) giymiştik. Sevgilimin iyice azdığını görebiliyordum.Sonra öpüşmeye başladık.Öpüşmüyorduk adeta beni emiyordu.dilimi kendi ağzına alıyordu ve çok hoşlanıyordum.Sonra bana emin olup olmadığımı sordu.Ve cevabım “Evetti”. hemen bni soymaya başladı tabi yanda arkadaşlar işi ilerletmişlerdi. Sevgilim beni soyduktan sonra amımı yalamaya başladı fazlasıyla zevk alıyordum iyice azmıştım.Sonra benden zevk suyu akmaya başladı.Daha sonra sevgilim ağzıma verdi.süperdi devamlı yalıyor, emiyor, hafiften ısırıyordum ve sevgilim ağzıma boşaldı ilk önce midem bulandı ama sonra buda zevk verici geldi.daha sonra göğüslerimi sıkıyor uçlarını emiyordu.ben çok zevklenmiştim ilk deneğimim olduğu için hemen uçmuştum ve tekrar boşaldım. Daha sonra azdığım için sevgilimin “seni sikebilir miyim?” teklifini reddemedim.beni sıraya oturdu sikini bana yaklaştırdı ve sokmaya başladı çok canım yanıyordu çığlık atıcaktım arkadaşım ağzımı kapadı.sevgilim git gel yaptıkça canım yanıyor bağarmaya çalışıyordum. Sonra bacaklarımdan kan aktığını gördüm ve korktum arkadaşım korkmam gerektiğini sadece kızlığımın bozulduğunu söyledi.ben korkmuştum ama zevkten neyin doğru olduğunu bilmiyordum.arkadaşım elindeki defter kağıtlarıyla kanları temizlemeye başladı sonra sewgilim tekrar bana yalatmaya başladı bi anda ağzıma boşaldı. çok zevklenmiştim “becer beni bebeğim” demeye başladım sonra götümü domalttı sokmaya çalıştı ama olmadı deliğim çok dardı ve o zorladıkça acıdan ölüyordum resmen.sonra göt deliğimi yalamaya parmağıyla genişletmeye başladı siki kazık gibiydi.daha sonra arkamdan sokabildi hızlı hızlı ileri geri yapıyordu ve canım dehşet derece yanıyordu.canımın acıması bi süre sonra zevke dönüştü çok hoşuma gidiyordu.ağzım tıkalı olmasa bütün izmir inliycekti sanki.. sonra tekrar o amımı yalamaya başladı bn tekrar boşaldım.daha sonra giyindik ben tabi kıç üstü oturamıyordum canım çok yanıyordu:(((ama çok hoştu. giyindikten sonra tekrar öpüşmeye başladık.sevgilim bigün bize gelebilir misinn diye sordu.ama hala cevap vermedim??gitmeyi düşünüyorum….inşalah o günleride yazarım size:)))bol sexli geceler dilerim…

Etiketler: hikaye itiraf liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Sinifta Kizligimi Bozdu




3 yorum:

  1. 05374667155 MEHMET BEN KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  2. 05374667155 MEHMET BEN KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  3. Azgin ozan kirsehir 5413480040

    YanıtlaSil

Etiketler

16 Yaşındaki Kız Kardeşim 18 Yasindaki Baldizim 18 yaşında kız itirafları 18+ 18lik Kardesimle Tv izlerken 2013 ensest hikayeler 2013 ensest itiraflar 2013 itiraflar 2013 kardeş hikayeleri 2013 lezbiyen hikayeleri 2013 liseli hikayeleri 2013 tecavüz hikayeleri 2014 ensest hikayeler 2014 ensest itiraflar 2014 liseli hikayeleri 2015 2015 abla hikayeleri 2015 aile içi itiraflar 2015 ensest hikayeler 2015 kuzen hikayeleri 2016 aile içi hikayeler 2016 ensest hikayeler 2017 aile içi itiraflar 2017 sex hikayeleri 31 Cekerken Yakaladi 31 çekiyordu 31 çekme hikayeleri 31 hikayeleri 9 yaşındaki yeğenim a Abaza Abim Götümü Parçaladı abi hikayeleri abi kardes hikayeleri abi kardeş hikayeleri Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı Abim Götümü Sikti abim ile seks hikayeleri abim ile sex hikayeleri abim sikti abimi azdırdım abimi siktim Abimin Önüne Elledim abla hikayeleri abla ile seks hikayeleri abla ile sex abla ile sex hikayeleri abla kardes sex hikayeleri abla kardeş hikayeleri abla sex hikayeleri Ablalarimin Sevgilileri Tecavuz Etti ablam beni yıkadı Ablam ile sex hikayeleri Ablama Seksi Masaj ablamı siktim ablamı zorla siktim ablamı siktim ablamın kilotları ablamın vücudu Ablami Koyde Siktim ablamla kardeşimle Ablamla Kız Kıza Birden Ablamla Kumanda Kavgası ablayla seks ablayla sex hikayeleri abuse adamn sikini gördüm Agda Yaparken Kendimizden Geçtik ağzıma verdi aiçe içi itiraflar ailçe içi sex itiraflar aile çi sex hikayeleri aile ici itiraflar aile içi hikayeler aile içi hikayeleri aile içi hikayeleri aile içi sex hikayeleri aile içi itiraflar aile içi itiraflar aile içi hikayeler aile içi itiraflari ensest hikayeler aile içi seks hikayeler aile içi seks hikayeleri aile içi seks itiraflar aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeler aile içi sex hikayeleri aile içi sex itiraflar aile içi sex itirafları aksaray seks hikayeleri aksarayda seks aldatan kadınlar Am Kokusu am nasıl kokar amca hikayeleri amca hikayeleri amca itirfları amca kızı hikayeleri amca sex hikayeleri Amcam Yengemle Beni Yakaladı anal seks hikayeleri anal sex hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri Annesini Sikerken Kizi izledi arkadaşımla tecavüze uğradık Asker Abim Götümü Parçaladı azdı azdırdık azdırdım Azgın Ceren baba ile seks baba ile seks hikayeleri baba ile sex baba ile sex hikayeleri baba kız hikayeleri baba kız itirafları baba kız seks hikayeleri baba kız sex hikayeleri baba kızsex hikayeleri baba kiz hikayeleri baba seks hikayeleri Babam Bana Tecavüz Etti babam ile sex hikayeleri Babamin Dizine Yatinca bakire hikayeleri bakire itirafları bakire kızlar bakire kızlarla sex Bakire Liseli bakire seks hikayeleri bakire sex hikayeleri baldız baldız hikayeleri baldız itirafları baldız seks hikayeleri baldız sex hikayeleri baldız sex itirafları Baldızımı Banyoda Götünden Siktim Baldızımı Mutfakta Siktim baldızımı siktim baldızımla sikiştim baldiz hikayeleri banyoda seks hikayeleri banyoda sex hikayeleri Bekaretimi Kuzenime Verdim Birbirimizi Traş Ederken Bire Bir Sex Hikayeleri bodrum sex hikayeleri dayı ile sex hikayeleri dayı ile sex itirafları denizde seks hikayeleri denizde sex hikayeleri dikizledi dikizledi hikayeleri dikizleme hikayeleri ecem hotoglu ecem hotoglu full ecem hotoglu ifşa ecem hotoglu ifşa part 2 ecem hotoglu part1 ecem hotoglu videosu en çok okunan hikayeler enişte hikayeleri enişte seks hikayeleri enişte sex hikayeleri ensest hikayeler ensest itiraflar Ensest Meraklisi Kuzenimi Becerdim ensest seks hikayeleri ensest sex hikayeleri Ensest taciz Hikayeler ensest tecavüz Ensest tecavüz Hikayeler erkek gibi kızlar Erkek gibi Olmak istiyordum erotik hikaye erotik itiraf frikik verdim. 2013 hikayeler genç kız hikayeleri genç lezbiyenler gizli hikayeler göt sikme götten tecavüz götümü sikti götümü siktiler götünü siktim grup hikayeleri grup seks hikayeleri grup sex hikayeleri grup yaptık Halamın Kızını Siktim hikaye hikayeler ilk defa seks hikayeleri ilk defa sex ilk Kez Bodrum Katinda ilk kez mastürbasyon ingiliz Kızın Kızlığını Bozdum itiraf itiraflar kandırma hikayeleri kanka hikayeleri Kankamın Ablasıyla Otobüste Kardesimi Tongaya Dusurdum kardesimle sex kardeş kardeş hikayeler kardeş hikayeleri kardeş ile seks hikayeleri kardeş ile sex kardeş ile sex hikayeleri kardeş ile sex itiraflar kardeş itirafları kardeş seks hikayeleri kardeş sex hikayeleri Kardeşim Askerden Gelmişti Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti Kardeşim Uyurken Sikine Dokunuyordum Kardeşim Ve Esra Uyurken Sikime Dokundular Kardeşimi Siktim Kardeşimin Yanında 31 Çekiyordum kardeşimle Kardeşimle Aynı Yatakta Yatarken kardeşinin yanında kardeşle fantazi kardeşle sex hikayeleri kayınpeder hikayeleri kaynata hikayeleri aldatma hikayeleri kaynım ile seks kaynım ile sex kaynım ile sex hikayeleri kız kardeş hikayeleri kız kardeş hikeyeleri kız kardeş itirafları kız kardeşime taciz kız kıza hikayeleri kız kıza itirafları kız kıza sex kız kıza sex hikayeleri kızım ile sex hikayeleri Kızım Kucağımda Kızımın Götünü Siktim kızlık bozduma hikayeleri kızlık bozma kızlık bozma hikayeleri kızlık bozulma hikayeleri Kizimi Sike Sike Ders Veriyorum kolaj sex hikayeleri komşu hikayeleri komşu ile sex komşu kızı komşu kızı ile seks hikayeleri komşu kızı ile sex hikayeleri komşu seks hikayeleri komşu sex hikayeleri Köyde Çobana Götten Verdim köyde seks köyde seks hikayeleri Köyde Tecavüze Uğradım köylü kızı seks kuzen hikayeleri kuzen ile hikayeler kuzen ile sex hikayeleri kuzen itirafları kuzen seks hikayeleri kuzen sex hikayeleri kuzen üniversite sex itirafları oku Kuzenim ile Kız Kıza Sikiştik kuzenimin yanında boşaldım kuzenimle sex hikayeleri oku kuzenle sex kuzenle sex hkayeleri Kücük Kiz Kardesim küçük kardeşinin yanında küçük kız küçük kız hikayeleri küçük teyze hikayeleri Küçük Teyzemin Dar Amı küçük yeğenim küçük yeğenimi siktim Küçük Yeğenimin Götünü Parmakladım Külotlu Çorap hikayeleri Külottaki Koku le içi hikayeler lez hikayeleri lez itirafları lez kızlar lezbiyen lezbiyen hikayeleri lezbiyen itirafları lezbiyen kızlar lezbiyen sex hikayeleri lezbiyen sex itirafları lezbiyenler liseli Liseli Bakireyi Götünden Siktim liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Liseli Kizla Anal Yaptik liseli kzı götten siktim liseli lezbiyen liseli lezbiyenler liseli seks hikayeleri liseli seks itirafları liseli sex hikayeler liseli sex hikayeleri liseli sex itirafları liseli teyze liseliler liseliyi siktim masaj hikayeleri masaj itirafları masör hikayeleri Masörün Bize Yaptıkları mastürbasyon mastürbasyon hikayeleri mastürbasyon itirafları Muhteşem manzara niğdede seks hikayeleri O Seyi ilk Kez Gordum Cok Buyuktu okulda seks hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda seks hikayeleri okyulda sex hikayeleri oral sex hikayeleri ormanda abimle sex ormanda kız kardesimi becerdim Ormanda Kız Kardeşimi Siktim ormanda sex ormanda tecavüz orta okul sex hikayeleri otobüste otobüste sex otobüste sex hikayeleri otobüste taciz öğretmenle sex hikayeleri parkta 31 çekiyordu Penis Görmek istiyordum Ve Gördüm pipisini gördüm Plajda Çiplak Kizlar plajda sex hikayeleri plajda sex itirafları rape Sabah Uyandim Amim Yaniyordu sakso hikayeleri Sarhoş Abimin Sikini Emdim Sarhoş Ablamla sarhoş hikayeleri seks hikayeleri seks itirafları sevgili hikayeleri sevgiliyle sex hikayeleri sex hikayeleri sex itiraflar sınıfta seks hikayeleri sike sike öğrettim siki kalktı sikimi gördü sikini gördüm sikişirken izledi Sinifta Kizligimi Bozdu Sinifta Siktim Kizi sister soyunma odasında spor yaparken sex hikayeleri şantajla sex hikayeleri şişe soktular taciz taciz edildim taciz edilme hikayeleri taciz etti taciz hikayeleri taciz itirafları tahrik hikayeleri tahrik itirafları tahrik oldum tahrik olmak taşıtlarda sex hikayeleri taşıtlarda sex itirafları tatilde babamla Tatilde Babamla Yeni tatilde seks hikayeleri tatilde sex hikayeleri tecavuz hikayeleri tecavüz tecavüz etti tecavüz ettiler tecavüz hikayeleri tecavüz hikayerleri tecavüz itirafları tecavüze uğradım telefonda seks hikayeleri telefonda sex hikayeleri teyze hikayeleri teyze ile sex hikayeleri teyze kızı hikayerleri teyze kızı ile seks Teyzemi Siktim 15 Gün Teyzemin Citir Kizi Uyurken Abim Götümü Sikti Uyurken Ablami Oksadim Uyurken Ağzıma Soktu uyurken hikayeler uyurken sikti ünal kuzen seks itirafları oku üniversiteli kuzen sikiş hikayeleri oku vibratör vibratörle erkeği sikmek yakalanma hikayeleri yanlışlıkla beni sikti yanlışlıkla sikti yarağını gördüm yarrağını gördüm yasak ilişkiler yeğen itirafları yenge hikayeleri yenge ile seks hikayeleri yenge ile sex hikayeleri yengemi siktim yeni aile içi itiraflar yeni ensest hikayeler yeni lezbiyen hikayeler yeni liseli hikayeleri yeni liseli itirafları yeni sex hikayeleri yeni tecavüz hikayeleri Zarimi Patlatti Hayvan zorla Zorla Ablamin Deligine Soktum zorla götümü sikti zorla hikayeler zorla seks hikayeleri zorla sikiş zorla tecavüz zorla tecavüz hikayeleri zorla tecavüz itirafları