Sarhoş Abimin Sikini Emdim

16 Mayıs 2013 Perşembe tarihinde Unknown tarafından yazıldı.

Selam...ben lise son sınıfta okuyan 18 yaşında genç bir kızım. Bizim okul kız lisesi olduğu için hiç erkek arkadaşım yok. Fakat erkek arkadaşları olan kızların hafta sonlarında ve okul sonralarında yaptığı şeyleri duyunca ancak hayal kurup iç geçiriyordum. Özellikle beden derslerinden önce üzerilerimizi değiştirirken kız arkadaşlarımın, erkek arkadaşlarının yaladıkları yerleri bana dokunarak gösterince amımın ıslandığını fark ediyordum. Yine bir gün evde iç çamaşırlarımı değiştirirken külotlarımın ıslak olduğunu fark edince tepem attı."anne niye bu kilotlar ıslak , bilmiyormusun ıslak giyersem hastalanırım""ama kızım ben onları yıkadıktan sonra ütülüyorum nasıl olur ki?"tabiki anneme inanmamıştım. Unutup ıslak ıslak koymuştu. Bir gün son iki ders boş olduğu için eve erken gelmiştim.16 yaşındaki kardeşim ali sabahçı olduğu için evde olması gerekti. Gerçekten de eve gelince kapıda ayakkabılarını gördüm. Ona sürpriz yapmak için sessizce içeri girdim. Fakat odasında yoktu. Yıkanıyor diye düşünürken benim odamda olduğunu gördüm.ve aklım başımdan gitti. Kardeşim sikine benim külotumu sarmış kendini tatminediyordu. Damarlı sikinin kafası aşağı indikçe şişiyor yukarı çıktıkça küçülüyordu. Bir ayin yaparcasına yavaş yavaş yapıyordu. Birden titrediğini hissettim. Sikinin kafasından fırlayan spermler donumu sırılsıklam etmişti.ilk defa bir sik, ve sperm gördüğüm için çok tuhaf olmuştum. Sırılsıklam olduğumu hisstettim. Kardeşim donu tekrar yerine koyarken ben hiç bir şey yokmuş gibi sokak kapısını tekrar açık kapattım "ayşe hoş geldin nasılsın" "İyiyim ya sen" "seni gördüm daha iyi oldum" "ne güzel oysaki benim canım çok sıkkın" "hayırdır ?" "hiç erkek arkadaşım olmadığı için..." "eee" "boşver sana söylenmez sen kardeşimsin""olsun ama ben büyük bir erkeğim seni mutlu etmek için herşeyi yaparım ama seninde istemen lazım""...""nasıl istersen ayşe ben televizyon seyredeceğim..." odama girdim üzerimi çıkarttım. Hemen o donu buldum.içi vıcık vıcıktı. Bir erkek beni düşünerek bu sıvıyı üretmişti. Elimle dokununca soğuk olduğunu fark ettim. Elime sürünen parçayı ağazıma sürdüm tadı farklıydı. Kimbilir bunu yerinden tatmak ne kadar güzel olabilirdi. Hiç birşey yokmuş gibi ben de alinin yanına gittim ve televizyon seyretmeye başladım.bacaklarımı koltuğun kenarına koydum ve uzandım. Fakat bir fark vardı. Beni iyice görüp malzeme çıkartması için frikik veriyordum. Arada bir dönüyor, farkında değilmişim gibi eteğimi tekrar kapatıyorum. Alinin deli gibi bana baktığını fark ediyor ama belli etmiyordum. Siki yine kalkmıştı. Hızla ayağa kalktı ve odasına çekildi hemen peşinden gittim kapının deliğinden baktığım zaman gözlerini kapatmış yine sikini okşuyordu "bu çocuk beni siker mi?" diye düşünürken tekrar fışkırdığını gördüm.defterinin arasına boşalmıştı. Hemen yerime oturdum. "Ben dışarı çıkıyorum ayşe" "güle güle ali" hemen odanına koştum spermli defteri buldum işaret parmağımı iyice sperme buladım bunlardan faydalanmak istiyordum. Koşa koşa banyoya gittim, etek ve külotumu bir çırpıda çıkartım. göt deliğime spermli parmağımla masaj yapmaya başladım.parmağımın o zor deliğe hemen girdiğini görünce çokşaşırdım.demekki kaygan bir özelliği de varmış spermli parmak götümde alinin 31 çekerken hangi hızda yapıyorsa bende aynı hızda girip çıkarttım bu parmak benim için bir sikti ve içime boşaldığınıfarz ediyordum.boşalmıştım fakat rahatlamamıştım. Sanki bu bir başlangıçtı... Akşam ali eve geç ve içkili gelince annem kudurdu ve ona hemen odasına gidip yatmasını söyledioda başı önde odasına girdi. Yaklaşık yarım saat sonra horlaması duyuluyordu.annemde erken yatan bir kadın olduğu için hemen yattı.artık meydan bana kalmıştı"iyi geceler anne bende yatıyorum" diye bağırdım odasından annemin yatmasından yarım saat sonra alinin odasına girdim. Horlaya horlaya alkolun etkisiyle uyuyordu.donla yattığı için siki belli oluyordu. Fakat nerede o sabaki canavar. Ufacık duruyordu.demekki onu canavarlaştıran bendim.hemen kilotunun üzerinden sikini sıvazlamaya başladım.fakat bir şey olmuyordu. Sikini dışarı çıkarttım aynen onun yaptığı gibi yapmaya başladım yine bir şey olmuyordu. Alkol demekki sinirlerini iyice uyuşturmuştu..sikinin kafasına yavaşça dilimi deydirdim. Sonra yavaş yavaş kafasını ağzıma aldım artık sikinin tamamı ağzımdaydı. Deli gibi emerken birşeyi fark ettim. Sik ağazımda büyüyordu bende tamamen kandimi duygularıma kaptırarak emmeye devam ettim.siki daha önce gördüğüm gibi olmuştu. Artık sadece kafası ağzıma giriyor bende elimle sikini yukarı aşağı sıvazlıyordum. Daha sonra sik kendi kendine oynama başladı. Korkup kafamı çekince bir kaç damla sıvı aktı. Demekki boşalmak üzereydi.hemen tadına baktım.sıcacık ve çok güzeldi. Demekk bunun sıcağı makbulmüş diye düşündüm.hemen gömleğimi çıkarttım. Zaten sütyensiz olangöğüslerim hemen ortaya çıktı tekrar siki ağzıma alip emmeye bağladım .bu sefer daha yavaştı. Fakat 3-5 defadan sonra ağazıma deli gibi boşalmaya başladı. Yutmaya çaliştım fakat ağazımdan akanlar göğüslerime bulaştı. Bende sikini iki göğsümün arasına alarak devam ettim. Anormal zevk aliyordum.göğüslerimin üzerine kalanları boşalttıktan sonra sikini iyice emip içinde bir şey kalmadığına kanaat getirince. Külotumu çıkarttım.ali hala uyuyordu.üzerinde ata biniyormuş gibi durdum.fakat kız olduğum için oturmadım. Ayakta durum kalkmış siki amıma sürtmeye başladım öyle ıslandım ki sikinin üzeri sırılsıklam oldu. Tam boşalacakken ali elleriyle omzuma bastırdı bir anda o sik amıma girdi.çırpınmaya çaliştım. Fakat ne açıklayacaktım ağzım göğüslerim sperm içinde üzerimde donum yok.ali gülüyordu "işte sana bunu demek istedim faka sen anlamadın şimdi herşeyi bana bırak"benim bir köpek gibi durmamı sağladı. Önce sırılsıklam olan amımı dakikalarca yaladı. Nefes alamadığımı hisstettim. Sonra sikini benim amıma badanaladı. Sonra yavaş yavaş sokmaya başladı taşşakları göt deliğime vuruyordu. Arkadaşlarım anlatırken boşalan insan , şimdi kendisini siktiriyordu.bir süre siktikten sonra ayağa kalktı ve ağzıma yaklaştı. Bende hemen sikini alip emmeye başladım. Bu sefer bilinçliydi ve kafamı kendisine bastırıyordu.derken ağzıma boşaldı yine hepsini yuttum. Sana bu sefer daha değişik bir şey yapacağım diyordu amıma sikini iyice sürterken bir yandan da göt deliğimi parmağıyla genişletiyordu.banyoda yaptığım şeyin aynısı olacak diye düşünürken sikin kalinlığını hesaba katmamıştım.sanki beni ikiye yarıyorlardı bir anda ağazımdan bir haykırış çıktı. Ali hemen ağzımı kapattı ben bile inanamıyordum.daha sonra götüm gevşemeye başladı.o kocaman sik içime girip çıkıyor ve ben zevk aliyordum dememe kalmadı kapı açıldı."ne yapıyorsunuz siz""şey baba bir hata yaptık kusra bakma""hayır niye yapıyorsunuz demedim neden beni çağırmadınız dedim""????"derken babam yanıma geldi.göğsümdeki ve ağazımdak ispermleri fark etti ve"küçük orospuma bak neler yapmayı öğrenmiş.şimdi banada yap"hayır dememe fırsat kalmadı babam kalkmamış sikini ağazıma dayadı babamın siki daha iriydi neredeyse kalkmamış hali alinin kalkmış halinin yarısıydı daha önceleri öğrendiğim tecrübeyle babamın sikinin kalkmasına yardımcı oldum bu arada ali arkama öyle şiddetli vuruyordu ki babam kafamı tutmadan ben zaten sikin üzerine gidip geliyordum daha sonra alinin içime hızlı hızlı vuruşlarla boşaldığını fark ettim. Ali rahatlamış benim götüm sperm dolmuştu.ali babamı yanına çağardı."baba bak ayşenin götünü nasıl gevşettim.spermler dışarı akıyor"babam baş parmağını götüme işaret parmağını da amıma sokup ikisini birden oynatmaya bağlayınc annemin akşamları neden erken yattığını anladım.babam tam bir seks makinasıydı babam parmaklarını oynatmaya devam ederken aliyi yanına çağırdı "bak oğlum işte böyle yapacaksın" derken ben tekrar boşalmaya başladım" gördün mü buna kimse dayanamaz" babamın elleri sırılsıklam olmuştu.bu sefer ali öne geçti ve onun sikini yalamaya başladım. Babam elini çıkarttığı amıma sikini bir seferde sokunca alinini sikini ısırmışım.ali bağarınca fark edim heme öpmeye başladım fakat dayanamıyordum.babamın siki öyle büyüktü ki rahmimin ucuna deyiyordu.derken babam beni hemen kaldırdı ve siki ağzıma dayadım.hızlı hızlı emerken babamın boşaldığını gördüm ali eliyle 31 çekmeye devam ediyordu tam ona dönerken o da benim sırtıma fışkırttı.amım götüm ağzım sırtım hep spermle dolmuştu.en sonunda çırılçıplak odama dönerken işte hayat bu dedim

Etiketler: abla kardes sex hikayeleri ablamın kilotları aile içi hikayeler aile içi itiraflar aile içi sex hikayeleri ensest hikayeler kardesimle sex Sarhoş Abimin Sikini Emdim sarhoş hikayeleri




16 yorum:

  1. bana abim 15 yaşlarındayken bi kaç kez emdirmişti sikini (fulya)

    YanıtlaSil
  2. Ami yanan kızlar çağrı mesaj yeter 25yaş ıst
    hakan rahatlayin
    0542 336 33 68

    YanıtlaSil
  3. bende komşunun 11 yaşındaki oğlu uyurken yalamıştım ama sperm falan gelmemişti

    YanıtlaSil
  4. Kızlar gelin bunu sinemada yapalım, yan tarafımızda oturanlar da tahrik olup kendileriyle oynamaya başlasınlar ne dersiniz. Bana e posta atın veya skyptan haberleşelim: skype adresim: erchan34

    YanıtlaSil
  5. bende 17 yasındayım 23 yasında ki abimin sikini emiyorum ara sıra tabi oda benim vajinamı yalıyor (Ayça)

    YanıtlaSil
  6. ben sırf meraktan 12 yasındaki kardeşimin sikini emmiştim kücüktü siki hepsini alabiliyodum ağzıma emince serteşti büyüdü azcık emince amım sulandı hosuma gitti en az 25 dakika emdim siki kızarınca bıraktım uyanmadı :D (hasret)

    YanıtlaSil
  7. ami yanan kızlar arayın özel e açık gece tlf sikiselim hakan 26yaş

    0533 310 19 37

    YanıtlaSil
  8. deli gibi sikerim genç kızlar arayın 535 249 90 49

    YanıtlaSil
  9. Slm kizlar arayin konusalim ;) tanisalim 542 409 0704

    YanıtlaSil
  10. slm kızlar 05326538506

    YanıtlaSil
  11. 0555 105 00 32 arayin hanimlar

    YanıtlaSil
  12. 0555 105 00 32 arayin hanimlar

    YanıtlaSil
  13. yaş boy kilo evli bekar dul fark etmez. kadınlığının tüm nimetlerini doyumsuzca yaşamak isteyen hanımlar. cesaretiniz varsa mutluluk aşk ve huzur için buyrun arayın görüşelim 0554 171 72 94

    YanıtlaSil
  14. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HYECANLI BI OKADAR GUZEL VE HOŞ BI SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLI KACAMAK VE HOŞ BI FANTAZI YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GUVENILI SIRDAS Bİ SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLŞM LÜTFEN NE ISTEDIYINI BILEN VE GERCEK SEKSI ARZLYN ARASIN 0543282 8618

    YanıtlaSil

Etiketler

16 Yaşındaki Kız Kardeşim 18 Yasindaki Baldizim 18 yaşında kız itirafları 18+ 18lik Kardesimle Tv izlerken 2013 ensest hikayeler 2013 ensest itiraflar 2013 itiraflar 2013 kardeş hikayeleri 2013 lezbiyen hikayeleri 2013 liseli hikayeleri 2013 tecavüz hikayeleri 2014 ensest hikayeler 2014 ensest itiraflar 2014 liseli hikayeleri 2015 2015 abla hikayeleri 2015 aile içi itiraflar 2015 ensest hikayeler 2015 kuzen hikayeleri 2016 aile içi hikayeler 2016 ensest hikayeler 2017 aile içi itiraflar 2017 sex hikayeleri 31 Cekerken Yakaladi 31 çekiyordu 31 çekme hikayeleri 31 hikayeleri 9 yaşındaki yeğenim a Abaza Abim Götümü Parçaladı abi hikayeleri abi kardes hikayeleri abi kardeş hikayeleri Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı Abim Götümü Sikti abim ile seks hikayeleri abim ile sex hikayeleri abim sikti abimi azdırdım abimi siktim Abimin Önüne Elledim abla hikayeleri abla ile seks hikayeleri abla ile sex abla ile sex hikayeleri abla kardes sex hikayeleri abla kardeş hikayeleri abla sex hikayeleri Ablalarimin Sevgilileri Tecavuz Etti ablam beni yıkadı Ablam ile sex hikayeleri Ablama Seksi Masaj ablamı siktim ablamı zorla siktim ablamı siktim ablamın kilotları ablamın vücudu Ablami Koyde Siktim ablamla kardeşimle Ablamla Kız Kıza Birden Ablamla Kumanda Kavgası ablayla seks ablayla sex hikayeleri abuse adamn sikini gördüm Agda Yaparken Kendimizden Geçtik ağzıma verdi aiçe içi itiraflar ailçe içi sex itiraflar aile çi sex hikayeleri aile ici itiraflar aile içi hikayeler aile içi hikayeleri aile içi hikayeleri aile içi sex hikayeleri aile içi itiraflar aile içi itiraflar aile içi hikayeler aile içi itiraflari ensest hikayeler aile içi seks hikayeler aile içi seks hikayeleri aile içi seks itiraflar aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeler aile içi sex hikayeleri aile içi sex itiraflar aile içi sex itirafları aksaray seks hikayeleri aksarayda seks aldatan kadınlar Am Kokusu am nasıl kokar amca hikayeleri amca hikayeleri amca itirfları amca kızı hikayeleri amca sex hikayeleri Amcam Yengemle Beni Yakaladı anal seks hikayeleri anal sex hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri Annesini Sikerken Kizi izledi arkadaşımla tecavüze uğradık Asker Abim Götümü Parçaladı azdı azdırdık azdırdım Azgın Ceren baba ile seks baba ile seks hikayeleri baba ile sex baba ile sex hikayeleri baba kız hikayeleri baba kız itirafları baba kız seks hikayeleri baba kız sex hikayeleri baba kızsex hikayeleri baba kiz hikayeleri baba seks hikayeleri Babam Bana Tecavüz Etti babam ile sex hikayeleri Babamin Dizine Yatinca bakire hikayeleri bakire itirafları bakire kızlar bakire kızlarla sex Bakire Liseli bakire seks hikayeleri bakire sex hikayeleri baldız baldız hikayeleri baldız itirafları baldız seks hikayeleri baldız sex hikayeleri baldız sex itirafları Baldızımı Banyoda Götünden Siktim Baldızımı Mutfakta Siktim baldızımı siktim baldızımla sikiştim baldiz hikayeleri banyoda seks hikayeleri banyoda sex hikayeleri Bekaretimi Kuzenime Verdim Birbirimizi Traş Ederken Bire Bir Sex Hikayeleri bodrum sex hikayeleri dayı ile sex hikayeleri dayı ile sex itirafları denizde seks hikayeleri denizde sex hikayeleri dikizledi dikizledi hikayeleri dikizleme hikayeleri ecem hotoglu ecem hotoglu full ecem hotoglu ifşa ecem hotoglu ifşa part 2 ecem hotoglu part1 ecem hotoglu videosu en çok okunan hikayeler enişte hikayeleri enişte seks hikayeleri enişte sex hikayeleri ensest hikayeler ensest itiraflar Ensest Meraklisi Kuzenimi Becerdim ensest seks hikayeleri ensest sex hikayeleri Ensest taciz Hikayeler ensest tecavüz Ensest tecavüz Hikayeler erkek gibi kızlar Erkek gibi Olmak istiyordum erotik hikaye erotik itiraf frikik verdim. 2013 hikayeler genç kız hikayeleri genç lezbiyenler gizli hikayeler göt sikme götten tecavüz götümü sikti götümü siktiler götünü siktim grup hikayeleri grup seks hikayeleri grup sex hikayeleri grup yaptık Halamın Kızını Siktim hikaye hikayeler ilk defa seks hikayeleri ilk defa sex ilk Kez Bodrum Katinda ilk kez mastürbasyon ingiliz Kızın Kızlığını Bozdum itiraf itiraflar kandırma hikayeleri kanka hikayeleri Kankamın Ablasıyla Otobüste Kardesimi Tongaya Dusurdum kardesimle sex kardeş kardeş hikayeler kardeş hikayeleri kardeş ile seks hikayeleri kardeş ile sex kardeş ile sex hikayeleri kardeş ile sex itiraflar kardeş itirafları kardeş seks hikayeleri kardeş sex hikayeleri Kardeşim Askerden Gelmişti Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti Kardeşim Uyurken Sikine Dokunuyordum Kardeşim Ve Esra Uyurken Sikime Dokundular Kardeşimi Siktim Kardeşimin Yanında 31 Çekiyordum kardeşimle Kardeşimle Aynı Yatakta Yatarken kardeşinin yanında kardeşle fantazi kardeşle sex hikayeleri kayınpeder hikayeleri kaynata hikayeleri aldatma hikayeleri kaynım ile seks kaynım ile sex kaynım ile sex hikayeleri kız kardeş hikayeleri kız kardeş hikeyeleri kız kardeş itirafları kız kardeşime taciz kız kıza hikayeleri kız kıza itirafları kız kıza sex kız kıza sex hikayeleri kızım ile sex hikayeleri Kızım Kucağımda Kızımın Götünü Siktim kızlık bozduma hikayeleri kızlık bozma kızlık bozma hikayeleri kızlık bozulma hikayeleri Kizimi Sike Sike Ders Veriyorum kolaj sex hikayeleri komşu hikayeleri komşu ile sex komşu kızı komşu kızı ile seks hikayeleri komşu kızı ile sex hikayeleri komşu seks hikayeleri komşu sex hikayeleri Köyde Çobana Götten Verdim köyde seks köyde seks hikayeleri Köyde Tecavüze Uğradım köylü kızı seks kuzen hikayeleri kuzen ile hikayeler kuzen ile sex hikayeleri kuzen itirafları kuzen seks hikayeleri kuzen sex hikayeleri kuzen üniversite sex itirafları oku Kuzenim ile Kız Kıza Sikiştik kuzenimin yanında boşaldım kuzenimle sex hikayeleri oku kuzenle sex kuzenle sex hkayeleri Kücük Kiz Kardesim küçük kardeşinin yanında küçük kız küçük kız hikayeleri küçük teyze hikayeleri Küçük Teyzemin Dar Amı küçük yeğenim küçük yeğenimi siktim Küçük Yeğenimin Götünü Parmakladım Külotlu Çorap hikayeleri Külottaki Koku le içi hikayeler lez hikayeleri lez itirafları lez kızlar lezbiyen lezbiyen hikayeleri lezbiyen itirafları lezbiyen kızlar lezbiyen sex hikayeleri lezbiyen sex itirafları lezbiyenler liseli Liseli Bakireyi Götünden Siktim liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Liseli Kizla Anal Yaptik liseli kzı götten siktim liseli lezbiyen liseli lezbiyenler liseli seks hikayeleri liseli seks itirafları liseli sex hikayeler liseli sex hikayeleri liseli sex itirafları liseli teyze liseliler liseliyi siktim masaj hikayeleri masaj itirafları masör hikayeleri Masörün Bize Yaptıkları mastürbasyon mastürbasyon hikayeleri mastürbasyon itirafları Muhteşem manzara niğdede seks hikayeleri O Seyi ilk Kez Gordum Cok Buyuktu okulda seks hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda seks hikayeleri okyulda sex hikayeleri oral sex hikayeleri ormanda abimle sex ormanda kız kardesimi becerdim Ormanda Kız Kardeşimi Siktim ormanda sex ormanda tecavüz orta okul sex hikayeleri otobüste otobüste sex otobüste sex hikayeleri otobüste taciz öğretmenle sex hikayeleri parkta 31 çekiyordu Penis Görmek istiyordum Ve Gördüm pipisini gördüm Plajda Çiplak Kizlar plajda sex hikayeleri plajda sex itirafları rape Sabah Uyandim Amim Yaniyordu sakso hikayeleri Sarhoş Abimin Sikini Emdim Sarhoş Ablamla sarhoş hikayeleri seks hikayeleri seks itirafları sevgili hikayeleri sevgiliyle sex hikayeleri sex hikayeleri sex itiraflar sınıfta seks hikayeleri sike sike öğrettim siki kalktı sikimi gördü sikini gördüm sikişirken izledi Sinifta Kizligimi Bozdu Sinifta Siktim Kizi sister soyunma odasında spor yaparken sex hikayeleri şantajla sex hikayeleri şişe soktular taciz taciz edildim taciz edilme hikayeleri taciz etti taciz hikayeleri taciz itirafları tahrik hikayeleri tahrik itirafları tahrik oldum tahrik olmak taşıtlarda sex hikayeleri taşıtlarda sex itirafları tatilde babamla Tatilde Babamla Yeni tatilde seks hikayeleri tatilde sex hikayeleri tecavuz hikayeleri tecavüz tecavüz etti tecavüz ettiler tecavüz hikayeleri tecavüz hikayerleri tecavüz itirafları tecavüze uğradım telefonda seks hikayeleri telefonda sex hikayeleri teyze hikayeleri teyze ile sex hikayeleri teyze kızı hikayerleri teyze kızı ile seks Teyzemi Siktim 15 Gün Teyzemin Citir Kizi Uyurken Abim Götümü Sikti Uyurken Ablami Oksadim Uyurken Ağzıma Soktu uyurken hikayeler uyurken sikti ünal kuzen seks itirafları oku üniversiteli kuzen sikiş hikayeleri oku vibratör vibratörle erkeği sikmek yakalanma hikayeleri yanlışlıkla beni sikti yanlışlıkla sikti yarağını gördüm yarrağını gördüm yasak ilişkiler yeğen itirafları yenge hikayeleri yenge ile seks hikayeleri yenge ile sex hikayeleri yengemi siktim yeni aile içi itiraflar yeni ensest hikayeler yeni lezbiyen hikayeler yeni liseli hikayeleri yeni liseli itirafları yeni sex hikayeleri yeni tecavüz hikayeleri Zarimi Patlatti Hayvan zorla Zorla Ablamin Deligine Soktum zorla götümü sikti zorla hikayeler zorla seks hikayeleri zorla sikiş zorla tecavüz zorla tecavüz hikayeleri zorla tecavüz itirafları