Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti

16 Mayıs 2013 Perşembe tarihinde Unknown tarafından yazıldı.

KARDEŞİM VE BEN Merhaba…Gerçek adım Pınar, yaşım da 18. Başımdan geçen ve hala geçmekte olan olaylar iki ay önce başladı. Babamızın çok sert biri olmasından ikimizde içine kapanık insanlar olduk. Hakkımızı hiç bir zaman arayamadım. Okullar yeni kapanmıştı ve biz her zaman olduğu gibi yazlığımıza gitmiştik. Bir iki gün süren temizlikten sonra denize gidecektik, fakat benim bikinim küçük geliyordu son sene göğüslerim ve kalçam büyümüş boyum uzamıştı. Anneme söyledim oda şimdi bir şey yapamayız baban senin böyle denize girmene izin vermez dedi. Gerçektende olacak gibi değildi göğüslerim kenarlardan taşıyor, bikinimin altı kalçamın arasına kaçıyordu. Kalçalarımın ne kadar pürüzsüz bir tene sahip ve ne kadar dik olduğunu o bikiniyi girince fark ettim. Sen kardeşini al onla pırlantaya gidin dedi. Cuma günü ve akşamüstü olduğundan orada rahat edebilirdik. Babamla annem gittikten sonra bizde pırlantaya gittik. Pırlanta koyu kasabanın dışında 4-5 km. uzaklıkta dik bir tepenin altında ağaçlarla denizin buluştuğu çok güzel bir yerdi. Fakat koruma altında olduğu için ve etrafında hiç sosyal aktivite olmadığı için genelde boştu. Bisikletlere binerek pırlantaya ulaştık. Bisikletleri bir ağaca zincirledik, Kumsalda yürümeye başladık. İleride 2 tane turist vardı. Kadın 30 yaşların-da olmalıydı ve üstsüzdü. Yanlarından geçerken kardeşim abla kadının memelerine baksana dedi. Bakma ayıp rahatsız etme onları dedim. Onlardan uzaklaştıktan sonra bir ağacın altına geldik. Mert hemen tişörtünü çıkardı denize koştu. Bende elbisemi çıkardım göğüslerimi düzelttim. Mayom yine kıçımın arasına kaçmıştı onu çıkardım ve denize ilerledim. Mert dizlerine kadar suya girmiş beni bekliyordu, yanına giderken göğüslerime baktığını gördüm. Nereye bakıyorsun sen dedim, “ooo sende mi rahatsız oluyorsun” dedi. “Evet rahatsız oluyorum, bakma” deyip arkamı döndüm. Abla sen nereni dönsen bakacak bir yerler var diye güldü. Tam kızıp azarlayacaktım ki bana su sıçratmaya başladı. Bende karşılık verdim ve birbirimizi ıslatarak suya alıştık ardından suya daldık bir sure yüzüp eğlendik. Ben çıkıyorum diye kıyıya yöneldim. Mert de peşimden geliyordu. Arkamdan abla senin kalçaların harikaymış be demez mi. Altımı düzeltmeden sudan çıkmıştım. Hemen ellerimi kalçama attım ve neredeyse tamamen kıçımın arasına kaçan mayoyu düzelttim. Mert’e baktım gülüyordu. Kurulanıp yavaş yavaş batan güneşin altına uzandık. Mert güneş yağı getirmişti ve kollarına sürüyordu. Bana sürsene dedim. Yüz üstü yatmamı söyledi. Denileni yaptım. Boynumu ovarak omuzlarıma masaj yapmaya başladı. İki günün yorgunluğuna iyi geliyordu doğrusu. Ardından sırtıma indi, yağı sürerken masaj yapıyor ve arada eller göğüslerimin kenardan taşan kısımlarına dokunuyordu. Ama bunu abartarak yapmıyordu. Bir şey demedim. Derken belime indi, oradan da topuklarıma. Ayak tabanlarımı dahi ovalıyordu. Sen nerden biliyorsun bunları dedim, kız arkadaşıma yapıyorum dedi. Başka neler yapıyorsun onla dediğimde başka bir şey yapmama izin vermiyor dedi. Kardeşimden beklemediğim şeylerdi bunlar, şaşırmıştım. Derken bacaklarıma çıktı baldırlarımı eziyor yorgunluğumu alıyordu. En sonunda kalçamın bacaklarımla birleştiği yere geldi. Kalçama yağ döktü ve kalçama masaj yapmaya başladı. Cinsel bir şey hissetmiyordum ama hoşuma gidiyordu ve bu yüzden mayomun yavaş yavaş kalçamın arasına doğru toplamasına göz yumuyordum. Elleri makine gibiydi ve kalçamı adeta yoğurmaya başlamıştı her hareketinde mayo biraz daha toplanmaya başlamıştı. Kalçamı sadece bir kişi okşamıştı oda lisede kantin sırasında yüzünü dahi görmediğim biriydi. Derken mert bir hamlede mayoyu kalçamın arasına toplayı verdi. Hemen elimi arkama attım ama bileklerimden tuttu, “yorgun değil misin” dedi. Aslında olanları çok ta önemsemiyordum ve kötü niyeti olacağını düşünmedim. Bir şey yapmadan kendimi bıraktım. Şimdi daha sert davranıyordu. Kalçamı okşuyor, yoğuruyor, yukarı aşağı masaj yapıyordu. Başparmakları mayomun altına doğru kaymaya başladığında neredeyse uyuyacaktım. İrkildim, fakat bir şey yapamadım ve bir süre sonra her iki başparmağı kuyruk sokumumda birleşip aşağı inerken ayrılıp kalçamın arasına girmeden aşağıya iniyor, bütün avuçları ile de kalçalarımın yuvarlaklığını avuçluyordu. Ama bir süre sonra parmakları ayrılmamaya başladı, biraz daha devam etmesi halinde tam kıçıma dokunacaktı. Öyle yapma demek için başımı döndürürken elleri aşağıya doğru kaymaya başladı ve parmaklarını hiç çekmeden tam kıçımın deliğinin üstünden geçirdi. Parmaklarının baskısını tam anlamıyla hissetmiştim. Öylece baktım bir şey diyemedim. Bana baktı sonra kalçama bakarak ellerini yukarı doğru ittirdi ve parmaklarının biri deliğimin tam üstünde kaldı. Parmağı yavaşça kıçımı zorluyordu ve ben gözlerimi kapamış zevk almaya bakıyordum. Parmağını çekti ve iki elini yukarda birleştirdi, ardından yine indirdi, artık hareketleri daha yavaştı ve kıçıma geldiğinde parmağı kendimi kasmasam içime girebilirdi. Çok tuhaf hissediyordum, amım ıslanmış ve karıncalaşıyordu. Sonra sol başparmağıyla mayomu kenara çekti ve kıçımı tamamen açıkta bıraktı. Sağ başparmağını hemen deliğe dayadı ve bastırmaya başladı, kalp atışlarım hızlanmış, canımın acısı hoşuma gidiyordu. O anda parmağının yavaşça içime girmeye başladığını hissettim. İşte o zaman ne yaptığımızı anladım. Üstümdeki kişi benim küçük kardeşimdi ve kıçıma parmağını sokuyordu. Niyeti de hiçte iyi değildi. Hemen kendime geldim ve elini yakalayıp yan döndüm sen ne yapıyorsun dedim. “Ben bir şey yapmıyorum, sen ne yapıyorsun, yatsana” dedi. “Olmaz, ben senin ablanım, böyle şeyler yapamayız” dedim. “Bir şey yaptığımız yok ki, masaj yapıyorum sana” dedi. “Yok, yeter artık gidelim” dedim. Onu üstümden atıp hemen elbisemi giydim. Ellerim titriyordu, resmen azmıştım ve devamını istiyordum ama bu mümkün değildi. Giyindiğimde hala oturuyordu. “Kalksana, giyin” dedim. “Tamam be” deyip ayağa kalktı, şeyi kocaman olmuştu, bana hiç bakmadan üstünü gidi ve bisikletlerin yanına gittik. Akşam pek konuşmadık, ama normal geçti. Bir gün sonra babam bana para verdi bikini almak için. Kardeşimle gidecektik. Kasabaya indik ve bikinimi aldık. Ancak otobüsü kaçırmıştık ve diğer otobüsü beklemeye başladık.1 saat kadar sonra otobüs geldi, ama oturacak yer yoktu, Her yer doluydu. Eve doğru giderken otobüs her duraktan insanları almaya başladı ve bir süre sonra kıpırdayacak yer kalmadı. Mert yanımda duruyordu ve göğsü koluma yapışmıştı. Bir süre sonra yavaşça arkama geçiverdi. Sol eliyle belimi kavradı. Sağ eli önümdeki koltuğun demirini tutuyordu. Bir süre sonra kalçama bir şey dayandı ve büyümeye başladı. Mert beni fordluyordu. Kenara doğru kaçmaya çalıştım ama hem elleri hem de otobüsün tıklım tıklım olması buna engel oldu. Bir şey yapamıyordum, bir söz bile söyleyemiyordum. Şeyi tamamen sertleşti ve kıçımın arasına yerleşti. Kasıkları kalçama baskı uyguluyor, otobüs sallandıkça siki kalçamın arasında gidip geliyordu. Sağ elini yavaşça indirdi ve kalçamı okşamaya başladı. Şimdi daha sert bir şekilde bastırıyor ve her seferinde beni öne doğru ittiriyordu. Elini kalçamdan çekti, şeyini düzeltip tam kıçımın deliğine dayadı. Şimdi her baskısını neredeyse içimde hissediyordum. Sol eli belimi sararken sağ eli aşağı indi ve eteğimin altında kiloduma ulaştı. Kötü durumdaydım etrafta birisi olanları anlasa mahvolurduk. Kendimi kasabildiğim kadar kastım. Ama durmu-yordu ve eliyle kilodumu aşağıya çekmeye başladı, hemen bende kilodumu önden yakaladım. Ama önümde oturan kadın elime baktı bende karnım ağrıyormuş gibi bir hareket yaptım. Olacak gibi değildi; kiloduma öyle asılıyordu ki artık tutamadım ve kilodum aşağıya 1 karış kadar kaydı. Artık kalçam tamamen açığa çıkmıştı. Parmakları hemen kıçıma dayandı, hem okşuyor hem de orta parmağını sokmaya çalışıyordu. Dünkü olaydan sonra tuz biber olmuştu bunlar. Elini birden çekti bir süre hiç bir şey yapmadı; vazgeçip bıraktığını düşündüm ve derin bir nefes aldım. Fakat o birden eteğimi yukarı kaldırdı ve altına elini soktu, eli kalçama değiyordu, bunu hissediyordum ama sonra kalçama başka bir şey temas etmeye başladı. Mert sikini çıkarmış kalçama sokmaya çalışıyordu. Fakat bu mümkün değildi. Kendimi elimden geldiği kadar kasıyordum. Sadece arasına bir kısmını soka bilmişti. Deliğe ulaşamıyordu. Her iki eliyle belimden yakalı ve gidip gelmeye başladı. Siki kalçamın arasındaydı ve ben ilk defa bir erkeğin cinsel organına değiyordum. Dünkü hadisenin devamıydı ve yine ne olacak demeye başladım, Hiç kimse görmüyordu. İçimden bir ses bana “saçmalama, o senin erkek kardeşin, onla bunları yapamazsın” diyordu. Kendimi kasmaktan artık gücüm kalmamıştı ve canım da artık boş ver diyordu. Hafifçe kendimi bıraktım ve siki tam olarak kıçımın arasına yerleşti. Ne olacak diye düşünürken boşaldı. Sıcacık menileri önce kalçama ardından da bacaklarımdan yere akıyordu. Bir süre daha öylece kaldı, sonra önce kendi üstünü sonra benimkini düzeltti. Eli hala kalçamdaydı, okşuyordu. Yavaşça elini bacaklarımın arasından amıma kaydırdı. Amımda sırılsıklamdı, parmakları amımın dudaklarını eziyor deliğime bastırıyordu ve bir süre sonra ilk defa orgazm olacaktım ama olmadı. Bizim durağa gelmiştik ve geç kalmıştık. Hemen inmemiz gerekiyordu. İndik, hiç konuşmadan eve gittik. Eve varıp yemek yedikten sonra balkona çıktım. Kendimi kötü hissediyordum. Mert benim küçük erkek kardeşimdi ve ben de onun ablasıydım. Kardeşimle hiç konuşmadan o gece öylece geçti. Ertesi gün denize gitmek için hazırlandık. Bahçeye çıktım, Mert bisikletleri hazırlamış, annemle beni bekliyordu. Sonra babamın da geldiğini gördüm. Annem “biz babanla kasabaya alışverişe gidiyoruz. Siz de kardeşinle birlikte denize gidin” dedi. Biz yine pırlantaya vardığımızda sabahın hemen sonrası olduğu için kimsecikler yoktu. Orada geçen gün atlında oturduğumuz ağacın altına gittik. Mert bana bakıyordu, “bana bakma ben soyunmayacağım” dedim. Peki deyip denize girdi. Derken elinde bir kovayla koşarak geldi, İçine su doldurmuştu, birden üstüme döktü. Üstüm başım ıslanmıştı. Suyun soğukluğu beni ürpertmişti. Mert, titrediğimi görünce “hadi canım, her yerin ıslandı, denize girelim” diyordu. “Olmaz, hayır” diyordum. Ama dinlemiyordu. Elbiseme yapıştı, çekiştire çekiştire çıkarmaya başladı. Sanki artık boğuşuyorduk ve ben onun sikini hissedebiliyordum. Niyeti belliydi ama oyun oynuyorduk sanki. Elleri göğüslerime geliyor, hemen ittiriyordum. Bu sefer belimden kapıp yere yatırıp üstüme çıkıyor, bacaklarımı açmaya çalışıyor, ardından arkama dolanıp sikini kalçama dayıyordu. “Tamam dur, ben çıkarırım” deyip elbiseyi çıkardım. “Abla hava çok sıcak denize girmeden ben sana yağ süreyim” dedi. Niyeti zaten baştan belliydi. “İyi, sür bakalım” dedim. Yüzü koyun yatar yatmaz kalçama oturdu. Sikini hissediyordum. Omuzlarımı eskisi gibi ovmuyordu, hemen bikinimin ipini çözmeye çalışıyordu. “Ne yapıyorsun” diyemeden yağı sırtıma boşalttı ve hem sırtımı hem de göğüslerimi okşamaya başladı. “Dirseklerinin üstünde dur biraz” dedi. Ben “neden bunu istiyor” diye düşünürken, o beni tutup kaldırmaya başladı. Ben de dirseklerimi yere dayadım. Elleri anında göğüslerime gitti, göğüslerim avuçlarındaydı artık. Uçlarını eziyor okşuyordu. Gözlerimi kapadım ve kendimi bıraktım. Artık boşalmak istiyordum, hiç bir şey düşünmüyordum. Kendi kendime “ne yapacaksa bir an önce yapsın” dedim, çünkü yavaş yavaş insanlar denize gelmeye başlarlardı. Üstüme uzandı, artık sikini daha iyi hissediyordum. Sağ eliyle kalçama yağ döküp sol eliyle bütün kalçama yaymaya başladı. Yağı kalçamın arasına da parmaklarıyla iyice sürdü. Parmakları deliğimin tam üstüne gelince, istemediğimi belli etmek için kalçamı sağa sola çevirmeye çalışıyordum. Fakat kalçalarımın hemen altında baldırlarıma oturduğu için bunu başaramıyordum. O ise yavaş yavaş istediğine ulaşıyordu. Bunun olmasını istiyor muydum bilmiyordum. Onunla sessizce bir anlaşma yapmış gibiydik; ne yapacaksa mayomu çıkarmadan yapacaktı. Çünkü mayomu çıkarmak için çalıştığında ben ellerimle mayomu sıkıca tutuyordum, fakat mayomu kalçalarımı açıkta bırakacak şekilde kenara çekmesine pek itiraz edemiyordum. Sadece mayo toplanacaktı, çıkmayacaktı. Mayomu kenara çektikçe kalçamın bir yarısının onun gözlerinin önüne bütün açıklığı ile sergilendiğini hissediyordum. Fakat o bununla yetinmeyip mayomu çıkarmak için tekrar teşebbüs edince tutup çektim, yine boğuşmaya başladık. Yan yatmış vaziyette ben mayoyu yukarı çekiyordum, o indirmeye çalışıyordu. Sonra birden elini içeri soktu ve parmakları hemen deliğe gitti. Parmağını kıçımın deliğine dayayınca yine tahrik olmuştum. Parmağı öylece duruyor, sadece baskı yapıyordu. Hoşuma gidiyordu. Sonra yağlı deliğime parmağı yavaşça girmeye başladı. Yine kasılmıştım ama sefer bu zevki yaşamaya kararlıydım. Parmağının ilk boğumunu sokup içimde hareket ediyordu. Nefesim kalbim her şeyim hızlanmıştı. Yüzükoyun yatmaya devam ediyordum, Mert tekrar mayomu aşağıya doğru çekmeye başladı. Tuttum, ama bu sefer tutuşum çok güçsüzdü. Hala içimde duran parmağını aniden çekip eliyle mayomu çıkardı. Çırılçıplak kalmıştım. Kalçamı yoğurmaya başladı. Eliyle kalçamı kenarlara doğru açıyor deliğime baktığını hissediyordum, derken üstüme oturdu, deliğimin tam üstünde şimdi siki vardı ve şimdi yağlı deliğime kayarak girecekti. İçime bir şey gireceğini düşündükçe kalbim deli gibi çarpıyordu. Yüklenmeye başladı, Mert beni gerçek anlamda sikmeye karalıydı. “Olmaz” dedim ve sikini yakalayıverdim. Ateş gibi yanıyordu. “Bu olmaz, sadece parmak” dedim. Elimi tutup başımın yanına koydu, yine sikini dayadı. Fısıltı halinde “hayır, yapma” diyordum ki kafası içime giriverdi. Canım acımıştı. “Acıyor, çıkar” dedim. Ama dinlemiyordu ve birden yüklendi. Sanki kıçım yırtılmıştı, çığlık attım. Hemen ağzımı kapadı, artık yarısı içimdeydi. Gidip gelmeye başladı, her gelişinde içime biraz daha giriyordu ve giren her kısımda ben küçük çığlıklar atıyordum ve birden öyle bır kökledi ki hepsi içime giriverdi. Resmen inliyordum. Öyle bir süre bekledi, sonra gidip gelmeye başladı. Şimdi ilk andaki acı kalmamıştı. Yerini zevke bırakmaya başlamıştı. Ben kendi kendime “olan oldu” deyip kalçamı hafifçe yukarı kaldırmaya başladım. Kalçamı yukarı kaldırdıkça daha çok içime giriyordu ve ben domalmaya başlamıştım. Elini amıma attı. Parmakları amımın dudakları arasında dolaşırken ömrümün o ana kadar yaşadığım en zevkli anını yaşadım. Kasıla kasıla ve titreyerek boşaldım. Mert daha da hızlanmıştı ve oda gelmek üzereydi ki birden kalçamı kendine öyle bir çekti ve içime sıcak menilerini boşaltmaya başladı. Rahatlayıp sikini içimden çıkardı ve yanıma yattı. Ben hemen mayomu giydim. O üstüne havluyu örttü. Birbirimize öylece baktık. “Bir daha olmayacak” dedim. Kalktık, elbiselerimizi giydik. Konuşmadan bisikletlere bindik ve eve gittik. Eve geldiğimizde vakit henüz öğleye yaklaşıyordu. Annemle babam kasabaya inince alışverişten sonra gezmeyi sevdiklerinden ancak akşama doğru dönerlerdi. Ben de bahçesi sulamaya karar verdim. Mert o sırada odasında idi. Ne yaptığını bilmiyordum. Bu gün olanları düşünüyordum. Olanlara izin verdiğim için kendime kızıyordum; faka bir yandan da kalçama girerken aldığım hazzı düşünüyordum. Acaba onunla bir kere daha yapmalı mıydım, buna karar vermeliydim. Bunları düşünürken, Mert’in verandada beni izlediğini fark ettim. İçeri girmeye adeta korkuyordum.”ne bakıyorsun öyle“ dedim. Cevap vermedi. Akşama doğru annemle babam geldi. Onlar gelince onlarla birlikte içeri girdim. O akşamı, gerginliğimi fark ettirmeden nasıl geçireceğimi düşünüyordum. Kardeşim de benimle ilgilenmiyor görünüyordu. Yemekler yenip çardakta çaylar içildi. Sonra herkes kendi odasına çekildi. Geceyi bir tuhaf geçirdim. Sabah olunca ben kasabada bakkal işleten bir kız arkadaşıma gitmeye karar verdim. Pırlantaya kardeşimle gitmeye çekiniyordum. Akşama kadar kasabada kaldım. Arkadaşım bakkalı ablasına bıraktı. Biz akşama kadar gezdik. Sadece yaz aylarında görüşebildiğimizden uzun uzun sohbet etme ihtiyacı duyduk. Akşama doğru otobüse binip eve geri döndüm. Bizimkiler çardakta akşam yemeğine hazırlanıyorlardı. Yemek vakti geldiğim için babam bana çok kızdı. “Koca kız olacaksın, şu sofrayı hazırlamaya bile yardımcı olmuyorsun” dedi. Nihayet gece olunca odalarımıza birer birer çekildik. Önceki gün olanların tesirinden biraz uzaklaşmıştım. Olanları unuta- bileceğimi düşünüp sevinmiştim. Annemle babamın yatak odaları üst katta idi. Mert’in odası, benim odam, banyo ve mutfak alt katta idi. Gündüz arkadaşımla uzun süre gezdiğim hemen uyuyakalmıştım. Aradan ne kadar süre geçtiğini hatırlamıyorum. Bir ara pijamamın üstünden bacaklarımın okşandığını hissetim. Kendi kendime rüya gördüğümü düşündüm. Olanlardan sonra o şeyi rüyada bile istemediğimden duvara dönüp tekrar uyumaya başladım. Bacaklarımın tekrar okşandığını hissedince bunun rüya olmadığını anladım. Gözlerimi açıp ne oluyor diye etrafıma bakınırken tam arkamda merti gördüm. Doğrulup, “ne arıyorsun burada” diye bağırmaya fırsat kalmadan eliyle ağzımı kapattı. Susmamı işaret etti. Kendime gelince beni bıraktı. O zaman “ ne arıyorsun burada, ablanın odasına gece girmeye utanmıyor musun” diye hafif sesle sordum. “Odan ne ki, ben iki gün önce senin içine bile girdim” dedi. Bu lafı duyunca “defol odamdan” diye ittirdim. Fakat bunları bağırmadan hafif sesle söylüyordum. Çünkü annemler bizim uyanık olduğumuzu fark edebilirlerdi. Yatağımın kenarında oturan Mert fısıltıyla bana, “ hayır bir kere daha; inan son olacak, bir daha istemeyeceğim” dedi . “bu ne diyor; ne kadar ileri gidiyor” diye düşünürken aniden kafamı tutup kendine çekti. Dudaklarıma yapıştı. İki dudağımı da ağzına aldı. Vantuz gibi çekiyor, öpüyordu. Ben de ellerimi onun omuzlarına bastırıp kendimi kurtarmaya çalıştım. Sonunda ondan kurtuldum. “ Defolmazsan annemi çağıracağım” dedim. “Bir kere daha, son defa” diye tekrarladı. İçimden bir ses, “son defa istiyor, ver kurtul” diyordu. Bir yandan da “bunun sonu yok, devam edecek” diye düşünüyordum. Ben bunları düşünürken, beni ittirip sırt üstü yatağa yatırdı. Artık yine yatıyordum. Üstüme eğildi ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Ben olanları kabullenemediğim için onu omuzlarından sertçe ittirdim. Fakat kurtulamadım. Kardeşimle öpüşmek bana tuhaf geldiği için öpüşmesine cevap vermedim, dudaklarımı içeri kısarak korunmaya çalıştım. Kardeşim dudaklarımı öpemeyeceği anlayınca boyuma indi Şimdi boynumu öpüyor, elleri ile de pijamamın üstünün düğmelerini açmaya çalışıyordu. Ben de var gücümle onu üstümden ittiriyordum, fakat başarılı olamıyordum Sonunda düğmeleri açmayı başardı. Pijamamı iki yana sıyırınca dik göğüslerim ortaya çıktı. Başını kaldırıp göğüslerime bir süre baktı. Ben kurtulmaya çalışırken ellerimi bileklerimden iki eliyle yakalayıp başımın üstünde birleştirdi. İki elimi bileklerinden tek eliyle öyle bir kavradı ki artık kımıldayamıyordum. Bağırmayı düşündüm, Fakat aileme korkunç rezil olacaktım. Debelenmeye çalıştım, fakat gürültü çıkacağından korktuğum için bunu sert yapamıyordum. O sırada mert sol göğsümü ağzına aldı; boşta kalan eliyle de sağ göğsümü avuçladı. Birini öpüyor, diğerini sıkıyordu. Bir süre sonra göğüs uçlarımın kabardığını fark ettim. Mert de bunu fark etmiş olacak ki, “işte böyle, rahat ol” deyip sadece kabaran meme uçlarımı emmeye başladı. Ayaklarımdan ve bacaklarımdan güç alıp onu üstümden atmaya çalışıyordum. Ancak bir türlü başaramıyordum. Kardeşim bana resmen tecavüz etmeye çalışıyordu. Sonunda onun kuvvetine teslim oldum. Bir eli ile ellerimi tutmaya devam ederken diğer eli ile pijamamı indirmeye çalışıyordu Bütün debelenmelerime rağmen pijamamı indirdi ve çıkarttı. Şimdi memelerim ortada, altımda sadece kilot ile kardeşimin altında duruyordum..Sonra bacaklarımı bacaklarında dolayarak üstüme oturdu. Artık hiç kıpırdayamıyordum. Bunu bildiğinden ellerimi serbest bıraktı. Kilodumu indirmeye başladı. Ben de kilodumu üst kısmından yakalamış kendime çekiyordum. Kilodum yırtılacak gibiydi. Sonunda onu da başardı ve kilodumu çıkartı. Ben de ellerimle şeyimi kapatmaya çalıştım. Üstümde oturmuş, iki eli ile iki mememi sıkıyor, ovuşturuyor, avuçluyor ve okşuyordu. ”Bırak beni, defol, ne yapıyorsun sen” diye söylememe rağmen o bunları takmadı bile. Kardeşim hiç konuşmuyor, işine bakıyordu. Beni hızla kolumdan tutup çevirdi. Şimdi yüzükoyun, çırılçıplak Mert’in altında yatıyordum. İçimden “Nasıl olsa başaracak, bırak bir an önce yapsın” diye geçirdim. Sakinleştiğimi görünce Mert beni tutmayı bıraktı. Elleriyle kaçlarımdan tutup kalçalarımı araladı. Biliyorum, her ne kadar gece lambasının loşluğu olsa da artık götümün deliğini görebiliyordu. Oramı seyrettiğini anladım. Kıpırdamadan yattım ve bir an önce işini bitirmesini bekledim. Eğildi, deliğimi öptü. O zaman içim titredi. Kardeşimden zevk alıyordum. Kendime inanamıyordum. Denizin orda yağ kullandığı için içime zorlanmadan kayarak girmişti. Şimdi nasıl yapacak diye merak ediyordum. Fakat o, deliğimi bir süre yalayıp öptükten sonra beni tekrar sırt üstü çevirdi. “Yoksa beni amımdan mı sikecek” diye kendime sordum. Olanları akışına bıraktım. Bacaklarıma indi, her santimini okşadı, öptü. Sonra onları ikiye ayırıp dizlerimden bükerek yukarı kaldırdı. Biraz aşağı kayıp başını iki bacağımın arasına soktu. Amımda onun nefesini hissediyordum. O zaman vücudumu bir ateş dalgası sardı. Amıma yaklaşıp ağzına aldı. Şimdi içine çekip çekip öpüyordu. Ben de çok hafif kalçalarımı oynatıyordum. İki elini kalçalarımın altına sokup dirseklerinde güç alıp hafifçe yukarı kaldırıyor, amımı kendine daha güzel sunuyordu. Diliyle amımın dudaklarını aralayıp içini öpüyordu. Artık dayanacak halim kalmamıştı. Resmen kardeşimle sevişiyordum. Bir süre sonra amımın ıslandığını hissettim. Kardeşim dili ile bu sıvıları topluyor adeta içiyordu. Amımın iyice sulandığını gören mert, “nasıl, çok hoşlandın değil mi” diye sordu. Bu sorusuna cevap vermedim. Artık ne olacaksa olsun diye geçirdim içimden. Bacaklarım dizlerimden bükük olduğu için bacaklarımı kasığımla birleştiği yerden tutup en hassas yerlerini okşuyordu Sonra ellerini amıma götürdü. Dudaklarından tutup iki yana açtı. Onu bir süre seyrettikten sora üzerime doğru kaydı. Amım sırıksıklamdı. Bacak arama girdi. Bacaklarımı iyice ayırdı. Artık kardeşim beni resmen amımdan sikecekti. Bakire idim. Bunu nasıl yapacak diye hem merak ediyordum hem de korkuyordum. Mertin sikinin taş gibi olduğunu amıma yaklaştırınca anladım. Yavaşça başını amımın dudakları arasına getirdi. Zor olmaması ve acımaması için ben de kalçalarımı hafifçe yukarı kaldırdım. Bacaklarımı iyice açtım. Kardeşim sikini ıslanmış amıma biraz daha soktu. Başının girdiğini hissediyordum. Sonra yavaşça bastırmaya başladı. Siki yavaş yavaş giriyordu. Sonra bir yerde takılıp kaldı. Biraz abanınca içimde bir sızı hissettim. Kardeşim bekâretimi almıştı. Önce yavaş yavaş sonra hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. Bacaklarımı yukarı çekip iyice açmış olduğumdan bütün siki içime girebiliyordu. Kasıklarını kasıklarımda hissediyordum. Beli ile adeta beni dövüyor, vurdukça vuruyordu. Uzun bir süre siktiğini hatırlıyorum. Sonra titremeler geçirip içime boşladı. O sırada amımın sıkıştığını hissettim. Müthiş bir zevkle orgazm olmuştum. Bir daha olmayacağı için bu zevki bütün hücrelerimde yaşamaya çalıştım. Sonra kardeşim sikini içimden çıkardı. Bana hemen bir mendil verdi. Bununla yatağa bulaşmasın diye amımdan gelen kanı sildim. Mert hafifçe üstümden kalktı. Kendi pijamasını giyip usulca kemdi odasına çekildi. Ben de kendi üstümü giyip yan yatıp uyumaya çalıştım. İnanamıyordum, kardeşim beni götümden ve amımdan, her tarafımdan sikmiş ve ben onun olmuştum. Yarın sabah olunca kimin yüzüne nasıl bakacağımı düşünürken uyuya kalmışım.

Etiketler: aile içi hikayeler aile içi itiraflar ensest hikayeler ensest itiraflar Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti




13 yorum:

  1. Ami yanan genc kizlar geceleri arayin rahatlayin mesaj
    atin cagri bn ariyim hakan 25 yas ist
    0542 336 33 68

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FORELLA KADINLARI BAŞTAN ÇIKARIN..

      Forella Aşk Parfümü Nedir...

      Prof. Dr. Necati KUL Cevaplıyor; İçerisindeki Afrodizyak Etki bulunan ve bu sayede koku alma duyusuyla temas edildiğinde kadınların Orgazm Olmasını Sağlayan ve bu kokuyu sıkan erkeğe cinsel içgüdüleri artarak yakınlaşmak istemesini sağlayan bir parfümdür.
      Parfüm Kötü amaçlar için kullanılmamalı sadece duygusal cekiçilik anlamında kullanılmalıdır. aksi halde Kadınları baştan cıkararak cinsel anlamda birlikte olmak için kullanılmamalıdır. Nedeni ise bu doğru bir davranış olmaz, evet doğrudur bu parfümle kadınların cinsel istekleri size karşı çok artar ama bunu bu yollar için kullanmak etik değildir.


      Doktorumuzdan Sonra kullananlar ne diyor Bakalım;

      Ayşe Atman; Eşime kokusu güzel diye aldım bu parfümü kadınlar yakasını bırakmıyor sakın almayın :(

      Bülent Barış; Teşekkürler Forella 40 yıllık Bekarlığa Sayende veda ettim.

      Ahmet yılmaz; Bu Parfüme hiç güvenmiyordum ama Anladımki almakta Çok Geç Kalmışım Teşekkürler Forella.

      Büşra ipek; Bu Parfümden nefret ediyorum 18 yaşındayım 60 yaşındaki adama Aşık etti Beni nalet olsun :(

      Sedat TARIM; Hergün Farklı bi Hatun Yeni deneyim Çok teşekkürler Forella :)

      Aytaç Soysal; ÖDEDİĞİM PARAYA DEĞER SENİ TANIMAKTA GEÇ KALMIŞIM FORELLAAAAAAAAA...


      Evet Ürünümüz Bu Almak İçin Aşağıdaki Linkleri TIKLAYABİLİRSİNİZ.....



      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ
      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ
      Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
      Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
      Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR

      BU KOKU KADINLARI BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR

      GERÇEK TÜRK PORNO
      Liseli amator turk kizi bakireligini veriyor
      Türk amatör komşusunu sikiyor atesini alıyor
      Kucuk liseli okuldan kacip tangasiyla sikisiyor

      Sil
  2. 0536 877 27 03 yas fark etmez =)

    YanıtlaSil
  3. immortall_13_26@hotmail.com ilhan ben ekleyin Ankara dan takılalım ;)

    YanıtlaSil
  4. yanıyorum gelin bana http://ask.fm/tugba05gul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba çağrı at ben buyuk sikimle döndürürum 5414970434

      Sil
  5. senin gibi kardeşim olsa bende sikerdim

    YanıtlaSil
  6. Kayseriden sikilmek isteyen bekar evli dul bayanlar. çağrı atın bana 5414970434

    YanıtlaSil
  7. ami yanan kızlar arayın sikiselim yaş 26 ıst hakan bn

    0533 310 19 37

    YanıtlaSil
  8. tlf sikismek isteyen kızlar arayın çağrı atın konusalim 25 yaş hakan
    0542 336 33 68

    YanıtlaSil
  9. Slm ben eskisehirden oktay 26 yas 1.83 by esmerim kendine guvenen heryastan bayanlari bkliyorum 05415140481

    YanıtlaSil
  10. yanan kızlar 05419103903 adım emre

    YanıtlaSil
  11. Tek Erkegim Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil

Etiketler

16 Yaşındaki Kız Kardeşim 18 Yasindaki Baldizim 18 yaşında kız itirafları 18+ 18lik Kardesimle Tv izlerken 2013 ensest hikayeler 2013 ensest itiraflar 2013 itiraflar 2013 kardeş hikayeleri 2013 lezbiyen hikayeleri 2013 liseli hikayeleri 2013 tecavüz hikayeleri 2014 ensest hikayeler 2014 ensest itiraflar 2014 liseli hikayeleri 2015 2015 abla hikayeleri 2015 aile içi itiraflar 2015 ensest hikayeler 2015 kuzen hikayeleri 2016 aile içi hikayeler 2016 ensest hikayeler 2017 aile içi itiraflar 2017 sex hikayeleri 31 Cekerken Yakaladi 31 çekiyordu 31 çekme hikayeleri 31 hikayeleri 9 yaşındaki yeğenim a Abaza Abim Götümü Parçaladı abi hikayeleri abi kardes hikayeleri abi kardeş hikayeleri Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı Abim Götümü Sikti abim ile seks hikayeleri abim ile sex hikayeleri abim sikti abimi azdırdım abimi siktim Abimin Önüne Elledim abla hikayeleri abla ile seks hikayeleri abla ile sex abla ile sex hikayeleri abla kardes sex hikayeleri abla kardeş hikayeleri abla sex hikayeleri Ablalarimin Sevgilileri Tecavuz Etti ablam beni yıkadı Ablam ile sex hikayeleri Ablama Seksi Masaj ablamı siktim ablamı zorla siktim ablamı siktim ablamın kilotları ablamın vücudu Ablami Koyde Siktim ablamla kardeşimle Ablamla Kız Kıza Birden Ablamla Kumanda Kavgası ablayla seks ablayla sex hikayeleri abuse adamn sikini gördüm Agda Yaparken Kendimizden Geçtik ağzıma verdi aiçe içi itiraflar ailçe içi sex itiraflar aile çi sex hikayeleri aile ici itiraflar aile içi hikayeler aile içi hikayeleri aile içi hikayeleri aile içi sex hikayeleri aile içi itiraflar aile içi itiraflar aile içi hikayeler aile içi itiraflari ensest hikayeler aile içi seks hikayeler aile içi seks hikayeleri aile içi seks itiraflar aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeler aile içi sex hikayeleri aile içi sex itiraflar aile içi sex itirafları aksaray seks hikayeleri aksarayda seks aldatan kadınlar Am Kokusu am nasıl kokar amca hikayeleri amca hikayeleri amca itirfları amca kızı hikayeleri amca sex hikayeleri Amcam Yengemle Beni Yakaladı anal seks hikayeleri anal sex hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri Annesini Sikerken Kizi izledi arkadaşımla tecavüze uğradık Asker Abim Götümü Parçaladı azdı azdırdık azdırdım Azgın Ceren baba ile seks baba ile seks hikayeleri baba ile sex baba ile sex hikayeleri baba kız hikayeleri baba kız itirafları baba kız seks hikayeleri baba kız sex hikayeleri baba kızsex hikayeleri baba kiz hikayeleri baba seks hikayeleri Babam Bana Tecavüz Etti babam ile sex hikayeleri Babamin Dizine Yatinca bakire hikayeleri bakire itirafları bakire kızlar bakire kızlarla sex Bakire Liseli bakire seks hikayeleri bakire sex hikayeleri baldız baldız hikayeleri baldız itirafları baldız seks hikayeleri baldız sex hikayeleri baldız sex itirafları Baldızımı Banyoda Götünden Siktim Baldızımı Mutfakta Siktim baldızımı siktim baldızımla sikiştim baldiz hikayeleri banyoda seks hikayeleri banyoda sex hikayeleri Bekaretimi Kuzenime Verdim Birbirimizi Traş Ederken Bire Bir Sex Hikayeleri bodrum sex hikayeleri dayı ile sex hikayeleri dayı ile sex itirafları denizde seks hikayeleri denizde sex hikayeleri dikizledi dikizledi hikayeleri dikizleme hikayeleri ecem hotoglu ecem hotoglu full ecem hotoglu ifşa ecem hotoglu ifşa part 2 ecem hotoglu part1 ecem hotoglu videosu en çok okunan hikayeler enişte hikayeleri enişte seks hikayeleri enişte sex hikayeleri ensest hikayeler ensest itiraflar Ensest Meraklisi Kuzenimi Becerdim ensest seks hikayeleri ensest sex hikayeleri Ensest taciz Hikayeler ensest tecavüz Ensest tecavüz Hikayeler erkek gibi kızlar Erkek gibi Olmak istiyordum erotik hikaye erotik itiraf frikik verdim. 2013 hikayeler genç kız hikayeleri genç lezbiyenler gizli hikayeler göt sikme götten tecavüz götümü sikti götümü siktiler götünü siktim grup hikayeleri grup seks hikayeleri grup sex hikayeleri grup yaptık Halamın Kızını Siktim hikaye hikayeler ilk defa seks hikayeleri ilk defa sex ilk Kez Bodrum Katinda ilk kez mastürbasyon ingiliz Kızın Kızlığını Bozdum itiraf itiraflar kandırma hikayeleri kanka hikayeleri Kankamın Ablasıyla Otobüste Kardesimi Tongaya Dusurdum kardesimle sex kardeş kardeş hikayeler kardeş hikayeleri kardeş ile seks hikayeleri kardeş ile sex kardeş ile sex hikayeleri kardeş ile sex itiraflar kardeş itirafları kardeş seks hikayeleri kardeş sex hikayeleri Kardeşim Askerden Gelmişti Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti Kardeşim Uyurken Sikine Dokunuyordum Kardeşim Ve Esra Uyurken Sikime Dokundular Kardeşimi Siktim Kardeşimin Yanında 31 Çekiyordum kardeşimle Kardeşimle Aynı Yatakta Yatarken kardeşinin yanında kardeşle fantazi kardeşle sex hikayeleri kayınpeder hikayeleri kaynata hikayeleri aldatma hikayeleri kaynım ile seks kaynım ile sex kaynım ile sex hikayeleri kız kardeş hikayeleri kız kardeş hikeyeleri kız kardeş itirafları kız kardeşime taciz kız kıza hikayeleri kız kıza itirafları kız kıza sex kız kıza sex hikayeleri kızım ile sex hikayeleri Kızım Kucağımda Kızımın Götünü Siktim kızlık bozduma hikayeleri kızlık bozma kızlık bozma hikayeleri kızlık bozulma hikayeleri Kizimi Sike Sike Ders Veriyorum kolaj sex hikayeleri komşu hikayeleri komşu ile sex komşu kızı komşu kızı ile seks hikayeleri komşu kızı ile sex hikayeleri komşu seks hikayeleri komşu sex hikayeleri Köyde Çobana Götten Verdim köyde seks köyde seks hikayeleri Köyde Tecavüze Uğradım köylü kızı seks kuzen hikayeleri kuzen ile hikayeler kuzen ile sex hikayeleri kuzen itirafları kuzen seks hikayeleri kuzen sex hikayeleri kuzen üniversite sex itirafları oku Kuzenim ile Kız Kıza Sikiştik kuzenimin yanında boşaldım kuzenimle sex hikayeleri oku kuzenle sex kuzenle sex hkayeleri Kücük Kiz Kardesim küçük kardeşinin yanında küçük kız küçük kız hikayeleri küçük teyze hikayeleri Küçük Teyzemin Dar Amı küçük yeğenim küçük yeğenimi siktim Küçük Yeğenimin Götünü Parmakladım Külotlu Çorap hikayeleri Külottaki Koku le içi hikayeler lez hikayeleri lez itirafları lez kızlar lezbiyen lezbiyen hikayeleri lezbiyen itirafları lezbiyen kızlar lezbiyen sex hikayeleri lezbiyen sex itirafları lezbiyenler liseli Liseli Bakireyi Götünden Siktim liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Liseli Kizla Anal Yaptik liseli kzı götten siktim liseli lezbiyen liseli lezbiyenler liseli seks hikayeleri liseli seks itirafları liseli sex hikayeler liseli sex hikayeleri liseli sex itirafları liseli teyze liseliler liseliyi siktim masaj hikayeleri masaj itirafları masör hikayeleri Masörün Bize Yaptıkları mastürbasyon mastürbasyon hikayeleri mastürbasyon itirafları Muhteşem manzara niğdede seks hikayeleri O Seyi ilk Kez Gordum Cok Buyuktu okulda seks hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda seks hikayeleri okyulda sex hikayeleri oral sex hikayeleri ormanda abimle sex ormanda kız kardesimi becerdim Ormanda Kız Kardeşimi Siktim ormanda sex ormanda tecavüz orta okul sex hikayeleri otobüste otobüste sex otobüste sex hikayeleri otobüste taciz öğretmenle sex hikayeleri parkta 31 çekiyordu Penis Görmek istiyordum Ve Gördüm pipisini gördüm Plajda Çiplak Kizlar plajda sex hikayeleri plajda sex itirafları rape Sabah Uyandim Amim Yaniyordu sakso hikayeleri Sarhoş Abimin Sikini Emdim Sarhoş Ablamla sarhoş hikayeleri seks hikayeleri seks itirafları sevgili hikayeleri sevgiliyle sex hikayeleri sex hikayeleri sex itiraflar sınıfta seks hikayeleri sike sike öğrettim siki kalktı sikimi gördü sikini gördüm sikişirken izledi Sinifta Kizligimi Bozdu Sinifta Siktim Kizi sister soyunma odasında spor yaparken sex hikayeleri şantajla sex hikayeleri şişe soktular taciz taciz edildim taciz edilme hikayeleri taciz etti taciz hikayeleri taciz itirafları tahrik hikayeleri tahrik itirafları tahrik oldum tahrik olmak taşıtlarda sex hikayeleri taşıtlarda sex itirafları tatilde babamla Tatilde Babamla Yeni tatilde seks hikayeleri tatilde sex hikayeleri tecavuz hikayeleri tecavüz tecavüz etti tecavüz ettiler tecavüz hikayeleri tecavüz hikayerleri tecavüz itirafları tecavüze uğradım telefonda seks hikayeleri telefonda sex hikayeleri teyze hikayeleri teyze ile sex hikayeleri teyze kızı hikayerleri teyze kızı ile seks Teyzemi Siktim 15 Gün Teyzemin Citir Kizi Uyurken Abim Götümü Sikti Uyurken Ablami Oksadim Uyurken Ağzıma Soktu uyurken hikayeler uyurken sikti ünal kuzen seks itirafları oku üniversiteli kuzen sikiş hikayeleri oku vibratör vibratörle erkeği sikmek yakalanma hikayeleri yanlışlıkla beni sikti yanlışlıkla sikti yarağını gördüm yarrağını gördüm yasak ilişkiler yeğen itirafları yenge hikayeleri yenge ile seks hikayeleri yenge ile sex hikayeleri yengemi siktim yeni aile içi itiraflar yeni ensest hikayeler yeni lezbiyen hikayeler yeni liseli hikayeleri yeni liseli itirafları yeni sex hikayeleri yeni tecavüz hikayeleri Zarimi Patlatti Hayvan zorla Zorla Ablamin Deligine Soktum zorla götümü sikti zorla hikayeler zorla seks hikayeleri zorla sikiş zorla tecavüz zorla tecavüz hikayeleri zorla tecavüz itirafları