Aniden Sikini Tuttum

16 Mayıs 2013 Perşembe tarihinde Unknown tarafından yazıldı.

Merhaba sevgili seks hikaye okurları. 
Ben Merve, şuan 28 yaşında ve evli bir
kadınım. Eşimle aramız gayet iyidir, cinsel yönden de bir
sorunumuz yok. Bu ilk paylaşımımın konusu, 16
yaşımdayken cinsellikle ilk tanışmam ve ilk gördüğüm
ve 31 çektirdiğim yarak. Güzel birisi olduğumu çocukluğumdan
beri etrafımdaki herkesten duyarım. Daha ozamanlar etrafımdaki
birçok kişiden, “Çok canlar yakacak bu kız!” dendiğini
duyardım ve çok hoşuma giderdi. Ama erkeklerin benden daha bukadar
erken hoşlanmaya başlayacağı aklıma gelmezdi.

Çok zengin olmayan bir ailem vardı. İzmir’de ‘Kenar mahalle’ tabir
edilen bir muhitte yaşıyorduk. Ben 16 yaşıma yeni
girdiğimde, sokağımızda yaşıtım
sayılabilecek çok kimse yoktu. Genellikle benden birkaç yaş daha
büyük çocuklar vardı. Zamanla onlarla oynamaya ve arkadaşlık
etmeye başlamıştım. Annem babam
çalıştığı için geç saatlerde eve dönerlerdi ve ben
evde yalnız kalırdım. Evde oturmaktan çok
sıkıldığım için de, geç saatlere kadar sokakta oyun
oynardım. O saatlerde sokaktaki diğer çocuklar genelde evlerinde
olurlar, daha büyük çocuklar, genelde de ‘Abi’ dediğim erkekler
kalırdı sokakta. Yine böyle bir gün bu abilerle sokakta saklambaç
oynarken, sokağımızdaki bir evin bahçesine saklandım ve
beklemeye başladım. Farkında olmadığım şeyse
Soner abinin de aynı bahçede saklanıyor olmasıydı. lang=EN-GB style='mso-ansi-language:EN-GB'>Ben onu farketmemiştim, ama o
beni görmüş, sessizce bana seslendi, “Merve! Napıyorsun orda?
Yakalanacağız şimdi, gel buraya!” diye. Ben de yanına
gittim. Gerçekten de Soner abi iyi bir yerde saklanıyordu...

Yanına gittiğimde ikimizin anca
sığabileceğı bir yer olduğunu farkettim ve yanına
sıkıştım. Bana, “Napıyorsun sen burda? Başka
yermi yok saklanacak?” dedi. Ben de, “Nerden bileyim senin burda
olacağını Soner abi?” dedim ve ikimiz de sustuk. Yan yana öyle
otururken, oyundaki ebenin yanımıza yaklaşıp bizi bulmaya
çalıştığını gördük ve biraz daha birbirimize
yaklaşarak gizlenmeye çalıştık. Fakat bu arada Soner abinin
elinin üstüne oturmuştum, birden irkildim, ama yakalanmamak için ses
çıkaramadım. Aynı şekilde Soner abi de
şaşırmıştı, ama ses çıkarmıyordu. Ogün
de altımda ince bir şort vardı ve eli tam amımın
altındaydı. İçim bir tuhaf oldu birden ve kalkmaya
çalıştım. Tam elinin üstünden kalkmıştım ki, ebe
arkasını döndü bizim tarafa bakmaya başladı ve ben
aynı hızla tekrar Soner abinin elinin üstüne oturdum. İstemeyerek
olmuştu, ama mütiş de hoşuma gitmişti. Birbirimize baka
kaldık. Çok heycanlanmıştım, sanırım o da
öyleydi. Ebe uzaklaşınca, “Pardon Soner abi!” dedim elinden
kalktım. “Önemli değil Merveciğim!” deyip elini çekti. O gün
birdaha konuşmadık Soner abiyle ve annemlerin işten gelme saatinde
ben oynamayı bırakıp eve gittim. Gece yatağıma girince
o andaki aldığım zevk aklma gelmişti, o anları
düşünürken, elim amımda uyumuşum.

Birkaç gün sonra yine aynı ekip saklambaç
oynamaya karar verdik ve ben o günü anımsayıp yine aynı yere
yöneldim. Aslında Soner abinin orda saklanacağını
bildiğim için oraya gitmiştim. Tahminimde
yanılmamışım, yine aynı yerdeydi. “Soner abi, sen yine
mi burdasın?” dedim ve yanına yaklaştım. “Sus otur hemen
yakalanmadan!” dedi. Ama heycanlı bir hali vardı. Oyundaki ebe yine
bize yaklaşmıştı ve biz birbirimize sokulmaya
başladık. İçim yine kıpır kıpır
olmuştu, ama birşey yapmaya cesaretim yoktu. Soner abi birden, “Bu
böyle olmayacak, yakalanacağız! Biraz daha yaklaş!” dedi. Biraz
daha sokuldum ona. Teninin kokusu beni heycanlandırıyordu, ama geçen
sefer eline oturmam daha heycanlıydı. “Soner abi, istersen
kucağına oturayım, ozaman göremez bizi!” dedim ve
kucağına oturdum. Bu hareketime çok şaşırmıştı, ama birşey demedi...

Soner abinin kucağında otururken
popomun altında bir hareketlenme hissettim. Sanırım o da
etkilenmiş ve siki sertleşmeye başlamış, popomu
zorluyordu. Harika bir histi bu. Benden yaşça büyük bir erkeğin
sikini popomda hissediyordum ve çok sertti. Sikini amımda da hissetmek
istedim ve biraz öne eğilip popomu hafif kaldırarak
kucağına iyice yerleştim. Başarmıştım,
amım tamda sikinin üstündeydi. O da, “Kıpırdama Merve, yerimiz
belli olacak!” falan deyip, beni kendine doğru çekiştiriyordu. Tabi
bu bahaneydi, beni hareket ettirip, sikinin üstünde gidip gelmemi sağlıyordu.
Ve bu da beni delirtiyordu. Bir süre böyle devam ettikten sonra amım
karıncalanmaya ve gözlerim kaymaya başladı. Soner abinin sikine
sürtünerek orgazm oluyordum. Kendime geldiğimde zorda olsa kalktım kucağından.
Soner abi, “Dur kız, nereye? Yakalancağız!” dedi. Demek ki o
halen sürtünmeye devam etmek istiyordu, ama nedense ben devam etmek istemedim
ve “Soner abi, hadi gel başka yere saklanalım!” dedim. Soner abi ise
(herhalde kalkan sikini göreceğimi düşündüğü için olsa gerek),
“Yok, sen git, ben burdayım!” dedi. “Tamam!” deyip yanından
ayrıldım. O gece amım hep ıslaktı ve yine
yatağımda yatarken Soner abiyle yaptıklarımı düşünüp, amımla oynayarak uyudum.

Ertesi gün öğlen sıcağı olmasına rağmen
sokağa çıktım. Sokakta kimsecikler yoktu. Öylesine boş
boş dolanırken, Soner abinin, “Şşşşt,
napıyorsun bu sıcakta kız?” demesiyle o yöne baktım.
Evlerinin balkonundan sesleniyordu bana. “Soner abi sıkıldım,
öylesine dolanıyorum!” dedim. O da, “Gel istersen oturalım,
dışarısı çok sıcak!” dedi. Ben de, “Yok ya
boşver!” dedim. Aslında gitmek istiyordum, ama annesi evdeyken gitmem
yanlış olurdu. “Gel hadi gel, hem ben de sıkılıyorum,
evde kimse de yok, sıkıntıdan patlıyorum!” dedi. Evde
kimsenin olmadığını duyunca, “Peki geliyorum ozaman, aç
kapıyı!” dedim ve kapıya doğru gittim. Kapıyı
açtıgında altında ince bir şort, üstünde de bir tişört
vardı. Bende ise penye bir etek ve üstümde body. Etek çok kısa
değildi, sokakta oynarken açılmasın diye uzun etek giyerdim.
İçeri girdim. “Birşey içermisin, soğuk kola var!” dedi. “Olur!”
dedim. Kola getirip, oturup TV izlemeye başladık. TV
karşısındaki 3’lü koltukta oturuyoduk, birimiz bir köşede,
diğerimiz öbür köşede, aramızda bir kişilik boşluk vardı...

Bana, “İstersen uzat
ayağını, rahat otur!” falan dedi. Uzattım ayağımı,
ama o şekilde de sığmadık, ayaklarım uzun
gelmişti. “Kucağıma uzat istersen!” dedi ve ayaklarımı
alıp kucağına çekti. O anda ayağımın altında
sikini hissettim. Ne çok sert, nede yumuşaktı. Hiç bozuntuya
vermemiştim, TV izlemeye devam ediyorduk. O anda içimdeki ses
ayaklarınla sikine dokun diyordu. Ayaklarımı hafif hafif
oynatmaya başladım. Az önce yarı sert olan siki, yavaş
yavaş sertleşmeye başlamıştı. Ne yapıyordum
ben böyle? Soner abinin evinde, resmen onun sikini ayağımla
okşuyordum. Bunu yaptığıma inanamıyordum. Birden
ayaklarımı çekip, “Aay belim ağrıdı, oturayım
biraz!” dedim. Kalktığımda yan yana oturur vaziyete
gelmiştik. Göz ucuyla baktığımda sikinin kalkık olduğu
belli oluyordu. İçimde iyiden iyiye kıpırtılar
başlamıştı. Ara ara gözlerimi çaktırmadan
sertleşen sikine kaçırıyodum ve dahada istekleniyordum. Soner
abi ise ne yapacağını bilemiyordu, sadece TV’ye bakıp
duruyordu. İyice sesizleşmiştik ve az önceki o heyecan kalmamıştı...

Ne yapayım diye düşünürken,
ayağa kalkıp karşısına geçtim ve ayaklarına küçük
bir tekme atıp, gülerek, “Ne bu sessizlik bee?” dedim. O da gülerek,
“Yapma kız, kaldırma beni ayağa bak...” dedi. Ben de, “Kalk,
napabilceksin ki!” dedim. Amacım onu ayağa kaldırmaktı,
ayaktayken sikinin şortunda nasıl göründüğünü merak ediyordum.
Ama o da göreceğimi düşünerek kalkmıyordu. Yanına
yaklaştım, “Kalk hadi, erkeksen kalk!” dedim ve bir kere daha
yavaşça vurup gülmeye başladım. O ise ısrarla, “Git
kızım uğraşma, bak...” falan diyordu. Ben tekrar
yanına yaklaşıp tekme atacakken, busefer benden hızlı
davrandı ve ayağımı yakalayıp hafifçe çekti ve
bıraktı. Koltuğun önüne, dizlerimin üstüne düştüm.
Doğrulduğumda ise onun tam bacaklarının arasında
dizüstünde oturur pozisyonda buldum kendimi. Bacakları aralıktı
ve kısa şortunun önünden siki belli oluyordu...

Yine bir sessizlik oldu, öylece kala
kaldık. Sadece birbirimize bakıyorduk ki, ilk hamle ondan geldi,
bacaklarını biraz daha açıp, beni arasına aldı ve
gülerek, “Yakaladım seni, artık kurtulamazsın!” dedi. Ben de,
“Bırak beni!” falan deyip, hem yalandan kurtulmaya
çalışıyor, hemde çaktırmadan sikine bakmaya devam
ediyordum. O ise, “Hadi kurtul, hadi kurtul, kurutlamazsın ki!” falan
diyordu. Böyle oynaşırken, bacaklarıyla beni biraz daha kendine
çekti. Artık sikine çok yakın duruyordum ve yine birbirimize
bakıyoduk. Ben iyice ateşlenmiştim artık, içim çok
tuhaftı, çok erkeksi bakıyordu bana, kendimden geçmeye
başladım. Ve birden olan oldu, elimi aniden sikine uzattım ve
avuçlayarak, “Soner abiii, bu nekadar sert olmuş böyle!” dedim ve
sıkmaya başladım. O ise gözlerime bakarak, “Hoşuna gitmedi
mi? Hem geçen gün saklanırken nekadar sert olduğunu
anlamamışmıydın?” dedi. “Evet farketmiştim!” dedim ve
güldüm. Elim halen sikini avuçluyordu...

“Görmek istermisin? Hiç gördün mü?” dedi.
Hayatımda hiç görmemiştim (ufak çocuklarınki hariç) ve bu soru
beni iyice azdırmıştı. “Ne yani, bana şeyini mi
göstermek istiyorsun?” dedim. “Neyimi?” diye sordu gülerek. Ben de
gözlerinin içine bakarak, “Sikini!” dedim. “Sen de bana gösterceksen olur!”
dedi. Gülerek, “Neyi?” dedim. O da aynı gülümsemeyle, “Amını!”
diye cevap verdi. Birden ayağa kalktım, eteğimi yukarı
kaldırdım ve külodumu yana sıyırıp, “Çok istiyorsan al
bak!” dedim ve amımı net bir şekilde ona yaklaştırdım.
Heyecandan gözleri parlıyordu. “Dokunabilirmiyim?” diyerek elini
amıma uzattı. Ben de, “Sadece dokunabilirsin, başka birşey
yapmak yok!” dedim. Kabul edercesine başını salladı ve usul
usul amıma dokunmaya başladı. Kendimden geçmiştim, bir
erkeğin amıma dokunması beni delirtmişti. Parmakları
klitorisimi okşarken, dayanamadım, “Ohhhh Soner abi, çok güzel dokunuyorsun!!!”
dedim. O da, “Harika bir amın varrr Merve! Süpersin!” diye
karşılık verdi. Kalbim sanki amımda atıyordu,
artık dayanamıyordum dokunuşlarına, ona belli etmemeye
çalışarak orgazm oldum. Artık buna bir dur demem gerekiyordu,
yoksa kötü şeyler olcaktı...

Birden kendimi çektim ve
“Sıra sende, hadi aç bakalım sikini!” dedim. Yine dizlerimin üstüne
çöktüm bacaklarının arasına ve onu izlemeye başladım. Yavaş
yavaş sikini dışarı çıkardığında
neredeyse aklım da çıkıyordu. Bir sikin bukadar kalın
olacağını hiç düşünmemiştim. İlk kez görüyordum
ve hayalimde canlandırdığım şeyler bundan daha
kısa ve inceydi. Dilim tutulmuş şekilde sikine bakarken,
“İstersen dokunabilirsin Merveciğim!” dedi. Ben de sankini bunu
bekliyormuşum gibi, yavaşça elimi sikine götürdüm ve avuçlamaya
başladım. Soner abi delirmişti sanki, “Off Merve, süpersin,
ohhhhh!” falan gibisinden sesler çıkarıyordu ve bu beni dahada
azdırıyordu. “Gel üstüme ters uzan da, aynı anda ben de senin
amına dokunayım!” dediğinde, korkumdan olmaz deyiverdim. Aslında
çok istiyordum, ama beni oracıkta sikmesinden korkuyordum. “Ozaman devam
et nolursun, 31 çektir bana!” dedi. Hayatımda ilkkez duymuştum 31
çektirmeyi, “O ne Soner abi?” dedim. O da sikini sıkıca
kavramamı sağlayarak, “İşte böyle aşağı
yukarı elinle okşaycaksın!” dedi ve birazcık gösterip
ellerini çekti. Ben devam ediyordum. “Harikasın Merveciğim,
süpersin!” deyip duruyordu...

Seksle alakalı hiçbir
deneyimi olmayan 16 yaşında bir kız olarak
yaptığım şey hakkında hiç bir fikrim yoktu. O
sırada sadece sikine ve altında sarkan taşaklarına
bakıyordum. Öbür elimle de onları okşamaya
başlamıştım ki, Soner abi birden, “Ohhhh Merve devam et,
süpersin canım, daha hızlı yap!” demeye ve inlemeye
başladı. Dediklerini aynen uyguluyordum. Hızlı
hızlı okşamaya ve Soner abiyi inletmeye devam ederken, Soner abi
benden, (Sik beni Soner!) dememi istedi. Ben de onun zevk
aldığını görerek, “Sik beni Soner abiciğim, hadi sik
beni!” demeye başladım ki, birden sikinden beyaz şampuana
benzeyen bir sıvı fışkırmaya
başladığında, hem korktum, hemde çok
şaşırdım. Çünkü o ana kadar o fışkıran
sıvının Sperm olduğundan haberim bile yoktu. Soner abi
delirmiş gibi, “Oohhhhh canım, tatlım, amını yerim
senin!” gibi şeyler söylerken, ben şaşkın
şaşkın 31 çektirmeye devam ediyordum. Az sonra sikinden gelen
sıvılar bitmiş, artık Soner abi de kendine gelmişti. Bana,
“Harikaydın canım!” dediğinde, ben elime bulaşmış
spermlere bakıyordum, “Bu ne?” dedim. “Onlar döl canım, erkekler
boşaldığında siklerinden bu akar, kadının
amına akarsa da çocuk olur!” dedi. Çok utanmıştım ve
şaşkındım, hemen kalkıp lavaboya gittim, ellerimi
yıkadım ve salonun kapısından Soner abiye, “Benim gitmem
lazım!” deyip, evden çıkıp, koşa koşa evime gittim.

İlerleyen günlerde bu olayları düşünürken içimde tahrik olma ve utanma duyguları herzaman birbirine karıştığı için, birdaha Soner abiye yaklaşamadım. Zaten birkaç ay sonrada o mahalleden taşındık ve onu birdaha hiç görmedim..

Etiketler: 31 çekme hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri en çok okunan hikayeler liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kızlar




3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HYECANLI BI OKADAR GUZEL VE HOŞ BI SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLI KACAMAK VE HOŞ BI FANTAZI YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GUVENILI SIRDAS Bİ SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLŞM LÜTFEN NE ISTEDIYINI BILEN VE GERCEK SEKSI ARZLYN ARASIN 0543282 8618

    YanıtlaSil
  2. tek erkeğim
    05011502963

    YanıtlaSil
  3. Bu şekilde zevk almak istiyen kızlar yazın.

    YanıtlaSil

Etiketler

16 Yaşındaki Kız Kardeşim 18 Yasindaki Baldizim 18 yaşında kız itirafları 18+ 18lik Kardesimle Tv izlerken 2013 ensest hikayeler 2013 ensest itiraflar 2013 itiraflar 2013 kardeş hikayeleri 2013 lezbiyen hikayeleri 2013 liseli hikayeleri 2013 tecavüz hikayeleri 2014 ensest hikayeler 2014 ensest itiraflar 2014 liseli hikayeleri 2015 2015 abla hikayeleri 2015 aile içi itiraflar 2015 ensest hikayeler 2015 kuzen hikayeleri 2016 aile içi hikayeler 2016 ensest hikayeler 2017 aile içi itiraflar 2017 sex hikayeleri 31 Cekerken Yakaladi 31 çekiyordu 31 çekme hikayeleri 31 hikayeleri 9 yaşındaki yeğenim a Abaza Abim Götümü Parçaladı abi hikayeleri abi kardes hikayeleri abi kardeş hikayeleri Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı Abim Götümü Sikti abim ile seks hikayeleri abim ile sex hikayeleri abim sikti abimi azdırdım abimi siktim Abimin Önüne Elledim abla hikayeleri abla ile seks hikayeleri abla ile sex abla ile sex hikayeleri abla kardes sex hikayeleri abla kardeş hikayeleri abla sex hikayeleri Ablalarimin Sevgilileri Tecavuz Etti ablam beni yıkadı Ablam ile sex hikayeleri Ablama Seksi Masaj ablamı siktim ablamı zorla siktim ablamı siktim ablamın kilotları ablamın vücudu Ablami Koyde Siktim ablamla kardeşimle Ablamla Kız Kıza Birden Ablamla Kumanda Kavgası ablayla seks ablayla sex hikayeleri abuse adamn sikini gördüm Agda Yaparken Kendimizden Geçtik ağzıma verdi aiçe içi itiraflar ailçe içi sex itiraflar aile çi sex hikayeleri aile ici itiraflar aile içi hikayeler aile içi hikayeleri aile içi hikayeleri aile içi sex hikayeleri aile içi itiraflar aile içi itiraflar aile içi hikayeler aile içi itiraflari ensest hikayeler aile içi seks hikayeler aile içi seks hikayeleri aile içi seks itiraflar aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeler aile içi sex hikayeleri aile içi sex itiraflar aile içi sex itirafları aksaray seks hikayeleri aksarayda seks aldatan kadınlar Am Kokusu am nasıl kokar amca hikayeleri amca hikayeleri amca itirfları amca kızı hikayeleri amca sex hikayeleri Amcam Yengemle Beni Yakaladı anal seks hikayeleri anal sex hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri Annesini Sikerken Kizi izledi arkadaşımla tecavüze uğradık Asker Abim Götümü Parçaladı azdı azdırdık azdırdım Azgın Ceren baba ile seks baba ile seks hikayeleri baba ile sex baba ile sex hikayeleri baba kız hikayeleri baba kız itirafları baba kız seks hikayeleri baba kız sex hikayeleri baba kızsex hikayeleri baba kiz hikayeleri baba seks hikayeleri Babam Bana Tecavüz Etti babam ile sex hikayeleri Babamin Dizine Yatinca bakire hikayeleri bakire itirafları bakire kızlar bakire kızlarla sex Bakire Liseli bakire seks hikayeleri bakire sex hikayeleri baldız baldız hikayeleri baldız itirafları baldız seks hikayeleri baldız sex hikayeleri baldız sex itirafları Baldızımı Banyoda Götünden Siktim Baldızımı Mutfakta Siktim baldızımı siktim baldızımla sikiştim baldiz hikayeleri banyoda seks hikayeleri banyoda sex hikayeleri Bekaretimi Kuzenime Verdim Birbirimizi Traş Ederken Bire Bir Sex Hikayeleri bodrum sex hikayeleri dayı ile sex hikayeleri dayı ile sex itirafları denizde seks hikayeleri denizde sex hikayeleri dikizledi dikizledi hikayeleri dikizleme hikayeleri ecem hotoglu ecem hotoglu full ecem hotoglu ifşa ecem hotoglu ifşa part 2 ecem hotoglu part1 ecem hotoglu videosu en çok okunan hikayeler enişte hikayeleri enişte seks hikayeleri enişte sex hikayeleri ensest hikayeler ensest itiraflar Ensest Meraklisi Kuzenimi Becerdim ensest seks hikayeleri ensest sex hikayeleri Ensest taciz Hikayeler ensest tecavüz Ensest tecavüz Hikayeler erkek gibi kızlar Erkek gibi Olmak istiyordum erotik hikaye erotik itiraf frikik verdim. 2013 hikayeler genç kız hikayeleri genç lezbiyenler gizli hikayeler göt sikme götten tecavüz götümü sikti götümü siktiler götünü siktim grup hikayeleri grup seks hikayeleri grup sex hikayeleri grup yaptık Halamın Kızını Siktim hikaye hikayeler ilk defa seks hikayeleri ilk defa sex ilk Kez Bodrum Katinda ilk kez mastürbasyon ingiliz Kızın Kızlığını Bozdum itiraf itiraflar kandırma hikayeleri kanka hikayeleri Kankamın Ablasıyla Otobüste Kardesimi Tongaya Dusurdum kardesimle sex kardeş kardeş hikayeler kardeş hikayeleri kardeş ile seks hikayeleri kardeş ile sex kardeş ile sex hikayeleri kardeş ile sex itiraflar kardeş itirafları kardeş seks hikayeleri kardeş sex hikayeleri Kardeşim Askerden Gelmişti Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti Kardeşim Uyurken Sikine Dokunuyordum Kardeşim Ve Esra Uyurken Sikime Dokundular Kardeşimi Siktim Kardeşimin Yanında 31 Çekiyordum kardeşimle Kardeşimle Aynı Yatakta Yatarken kardeşinin yanında kardeşle fantazi kardeşle sex hikayeleri kayınpeder hikayeleri kaynata hikayeleri aldatma hikayeleri kaynım ile seks kaynım ile sex kaynım ile sex hikayeleri kız kardeş hikayeleri kız kardeş hikeyeleri kız kardeş itirafları kız kardeşime taciz kız kıza hikayeleri kız kıza itirafları kız kıza sex kız kıza sex hikayeleri kızım ile sex hikayeleri Kızım Kucağımda Kızımın Götünü Siktim kızlık bozduma hikayeleri kızlık bozma kızlık bozma hikayeleri kızlık bozulma hikayeleri Kizimi Sike Sike Ders Veriyorum kolaj sex hikayeleri komşu hikayeleri komşu ile sex komşu kızı komşu kızı ile seks hikayeleri komşu kızı ile sex hikayeleri komşu seks hikayeleri komşu sex hikayeleri Köyde Çobana Götten Verdim köyde seks köyde seks hikayeleri Köyde Tecavüze Uğradım köylü kızı seks kuzen hikayeleri kuzen ile hikayeler kuzen ile sex hikayeleri kuzen itirafları kuzen seks hikayeleri kuzen sex hikayeleri kuzen üniversite sex itirafları oku Kuzenim ile Kız Kıza Sikiştik kuzenimin yanında boşaldım kuzenimle sex hikayeleri oku kuzenle sex kuzenle sex hkayeleri Kücük Kiz Kardesim küçük kardeşinin yanında küçük kız küçük kız hikayeleri küçük teyze hikayeleri Küçük Teyzemin Dar Amı küçük yeğenim küçük yeğenimi siktim Küçük Yeğenimin Götünü Parmakladım Külotlu Çorap hikayeleri Külottaki Koku le içi hikayeler lez hikayeleri lez itirafları lez kızlar lezbiyen lezbiyen hikayeleri lezbiyen itirafları lezbiyen kızlar lezbiyen sex hikayeleri lezbiyen sex itirafları lezbiyenler liseli Liseli Bakireyi Götünden Siktim liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Liseli Kizla Anal Yaptik liseli kzı götten siktim liseli lezbiyen liseli lezbiyenler liseli seks hikayeleri liseli seks itirafları liseli sex hikayeler liseli sex hikayeleri liseli sex itirafları liseli teyze liseliler liseliyi siktim masaj hikayeleri masaj itirafları masör hikayeleri Masörün Bize Yaptıkları mastürbasyon mastürbasyon hikayeleri mastürbasyon itirafları Muhteşem manzara niğdede seks hikayeleri O Seyi ilk Kez Gordum Cok Buyuktu okulda seks hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda seks hikayeleri okyulda sex hikayeleri oral sex hikayeleri ormanda abimle sex ormanda kız kardesimi becerdim Ormanda Kız Kardeşimi Siktim ormanda sex ormanda tecavüz orta okul sex hikayeleri otobüste otobüste sex otobüste sex hikayeleri otobüste taciz öğretmenle sex hikayeleri parkta 31 çekiyordu Penis Görmek istiyordum Ve Gördüm pipisini gördüm Plajda Çiplak Kizlar plajda sex hikayeleri plajda sex itirafları rape Sabah Uyandim Amim Yaniyordu sakso hikayeleri Sarhoş Abimin Sikini Emdim Sarhoş Ablamla sarhoş hikayeleri seks hikayeleri seks itirafları sevgili hikayeleri sevgiliyle sex hikayeleri sex hikayeleri sex itiraflar sınıfta seks hikayeleri sike sike öğrettim siki kalktı sikimi gördü sikini gördüm sikişirken izledi Sinifta Kizligimi Bozdu Sinifta Siktim Kizi sister soyunma odasında spor yaparken sex hikayeleri şantajla sex hikayeleri şişe soktular taciz taciz edildim taciz edilme hikayeleri taciz etti taciz hikayeleri taciz itirafları tahrik hikayeleri tahrik itirafları tahrik oldum tahrik olmak taşıtlarda sex hikayeleri taşıtlarda sex itirafları tatilde babamla Tatilde Babamla Yeni tatilde seks hikayeleri tatilde sex hikayeleri tecavuz hikayeleri tecavüz tecavüz etti tecavüz ettiler tecavüz hikayeleri tecavüz hikayerleri tecavüz itirafları tecavüze uğradım telefonda seks hikayeleri telefonda sex hikayeleri teyze hikayeleri teyze ile sex hikayeleri teyze kızı hikayerleri teyze kızı ile seks Teyzemi Siktim 15 Gün Teyzemin Citir Kizi Uyurken Abim Götümü Sikti Uyurken Ablami Oksadim Uyurken Ağzıma Soktu uyurken hikayeler uyurken sikti ünal kuzen seks itirafları oku üniversiteli kuzen sikiş hikayeleri oku vibratör vibratörle erkeği sikmek yakalanma hikayeleri yanlışlıkla beni sikti yanlışlıkla sikti yarağını gördüm yarrağını gördüm yasak ilişkiler yeğen itirafları yenge hikayeleri yenge ile seks hikayeleri yenge ile sex hikayeleri yengemi siktim yeni aile içi itiraflar yeni ensest hikayeler yeni lezbiyen hikayeler yeni liseli hikayeleri yeni liseli itirafları yeni sex hikayeleri yeni tecavüz hikayeleri Zarimi Patlatti Hayvan zorla Zorla Ablamin Deligine Soktum zorla götümü sikti zorla hikayeler zorla seks hikayeleri zorla sikiş zorla tecavüz zorla tecavüz hikayeleri zorla tecavüz itirafları