Babam Götümü Fena Sikti

14 Eylül 2013 Cumartesi tarihinde Unknown tarafından yazıldı.

Selam ben 27 yaşında evli bayanım.Geçtiğimiz yıl evimize internet alana kadar internete babamın evinden giriyordum fakat sex sitelerine girmeye korkuyordum.Evimize internet aldıkdan sonra gün boyu yalnız kaldığım için istediğim gibi serbestce sex sitelerine giriyor yazılanları okuyor okumanın cesaretiyle babamı nasıl baştan çıkartdığımı anlatacağım.Babam beni severken kucağına alır şekerparem diye severdi .

fakat ne babamda nede ben çocukluk çağı olduğu için art niyetli düşünce yoktu.İlk okula başladım okuldan gelir gelmez hemen babamın kucağına oturur babamı öperdim babamda beni öper şekerparem büyümüşde okula

gidermiş diye severken sevinirdi.Alfabeyi öğrenmemde yardımcı olurdu.O sene derslerim pek iç açıcı olmadığı için birinci sınıfta kalmam için babam öğretmenle görüşmüş ertesi sene birinci sınıfı tekrar okumuştum.Daha sonra derslerimde başarılı oldum üçüncü sınıfa geçmiştim.Bizim evde genelde hafta sonlarında banyo yapardık banyoya babam ve annem beraber girer saatlerce kalırlardı.Benim aklım erdi ereli öyle yaparlardı.Ben 10 yaşıma geldiğimde kalçalarım şekillenmeye memelerim kabarmaya başlamıştı.Babam annem banyoya yapıyorlardı gene uzun süre oldu çıkmayınca banyo kapısının önüne yavaşca gelip anahtar deliğinden baktığımda gözlerime inanamadım.Babam ayakda

annem diz çökmüş babamın yarağını emiyordu.İlk defa yarak gördüğüm için babamın yarağı kocaman görülüyordu annem yarsına kadar ancak alabiliyordu ağzına.Babamla annemi seyretdikce heyecanlanmaya başladım.Annem babamın yarağını emdikden sonra babamın önüne domaldı babam yarağına tükürüp annemin arkasına dayadı sokmaya başladığında annem

babama yavaş diyordu.Babam anneme yarağını soktu ama neresine soktuğu pek belli olmuyordu.Babam şiddetdli bir şekilde annemi sikiyordu tuhaf ses çıkararak annemin kalçalarına var gücüyle yapıştı bir müddet sonra yarağını çıkardıki yarağının başı şişmiş gibi duruyordu.Daha sonra yıkanmaya başladıklarında oadaya geçtim

babamın yarağını düşünür olmuştum.Babamın kucağına oturuken önceleri yarağı bacaklarım gelirdi.Artık öyle oturmalıyımki yarağı tam götüme denk getirmeliydim.Her gün babacığım diyerek kucağına oturuyor götümü getirebilidğim kadar yarağının üstüne getirmeye çalışıyorum fakat babam şekerparem kucağa oturacak zamanın geçti artık dediğinde nazlanarak o zaman artık sevmiyorsun diyordum.Babamda şekerparem niye sevmeyeyimki nerden çıkartıyon şimdi diyor bende eskisi gibi sevsen öyle konuşmazsın diyordum.Babamda gel başımın tatlı belası gel diyor kucağına oturuyordum.Oturdukdan sonrada arada yarağın üstünde kalçalarımı oynatıp yarağın kalkmasını sağlıyordum kalçarımın arasında taş gibi hissediyordum.Evimizde

ailece olduğumuz zamanlarda kış günleri eşortman yaz günleri kısa şort giyerdi.Babamın kucağına otururken bazen bacaklarımı ayırıp oturup kucakladığımda memelerimi göğsüne

bastırıp hissetdirdiğimde yarağı kemik gibi olurdu.Kucağında uzun süre oturduğumda boşaldığını nefes alıp vermesinden birde önünün ıslandığından anlardım.Artık babamı alıştırmaya başlamıştım.İlk okul son sınıfa geldiğimde kalçalarım ve memelerim tamamen belli oluyordu babamın dikkatini çekebilmek için elimden geleni yapıyordum.Kısa etek ve sıfır kollu buluzlarımdan giyer bacaklarımı memelerimi belirgin hale getirirdim babamda kaçamaklı bakışlarla bakardı.Kucağına oturmalarımı sürdürüp yarağını kalçalarmın arasında hissetdiğimde kalçarımı oynatarak

babamı çılgına çevirirdim.Babam ezile büzüle yarağını kalçalarımdan kaçırmaya çalışsada başarılı olamazdı bende zevk alır hale gelmiş amım sulanırdı.Amımın suyu ile

babamın sıvı etkisiyle benim kilotum babamında şortun önü ıslanırdı babam hemen banyoya gidip duş alırken 31 çektiğini görürdüm buda babam artık beni istiyor anlamındaydı.Babam bir türlü açılamazdı her kucağına oturduğumda duş almaya gider 31 çekip şortunu değişirdi.Ben yatak odasına geçip kilotumu çıkardıkdan sonra babamın sıvısı bulaşmıştır diye koklardım.Babamla yalnız kaldığımız bir gün gene kucağına oturdum yarağını kaldırdım.Kalçalarımın arasında eti sıyrılmış

kemik gibi duruyor ben kalçarımı oynatdıkca babam çılgına dönüyordu.Babam bak güzel şekerparem sen 13 yaşına bastın genç kızlığa adım atdın .

bu tavırların beni tahrik ediyor bir çılgınlık yapmakdan korkuyorum dediğinde gözlerimin içinde şimşek çaktı sanki acaib sevindim.Bende baba benim maksadımda düşündüğün çılgınlığı yaptırmak için uğraşıyom dedim.Babam kızım sen kafaymı yedin dediklerini kulakların duyyor dimi dedi bende baba ben sana aşığım seni çok seviyorum ne yapayım elimde değil dedim.Babam yaf baba kız olurmu hiç ya duyulursa ben kahrımdan ölürüm dedi bende baba ikimizin arasında olanları kim duyacakki dediğimde o zaman benden günah gitdi dedi yarağını çıkartdı.Ben bir hamlede yarağını avuçladım avcuma

sığmıyordu.Yarağın başı kalın olduğu gibi köküne doğru dahada kalınlaşıyordu.Yarağın başını ağzıma alıp bir müddet emdikden sonra babam beni soyup önüne

domaltdı henüz kıllamaya yüz tutmuş amımı yalamıyor adeta yiyordu.Yalamaları ise göt deliğime yoğunlaşıyordu vantuz gibi emiyor arada birde parmağını tükrükleyip götüme sokuyordu.Amın vıcık vıcık olmuştu götümü emen babamın ağzına doğru bastıryordum.Götüm emilmekden bayağı yumuşamıştı babam git yumuşatıcı cilt kremini getir dedi odamdan kremi getirdim babam kremi göt deliğime sokup bıraz sıktı sonrada parmağıyla göt deliğimin ve yarağının her tarafını güzelce kremledi.Yarğını göt deliğime dayamadan önce yarağının başına birazcıkda tükürdü göt deliğimi hizalayıp bastırmaya başladı.Daracık götüme babam sokmakda zorluk çekiyordu arada

birde şekerparem istersen vazgeçelim dayanamazsın derdi bende devam edelim baba dayanırım diyordum.Babam yarağın başını göt deliğine geçirdiğinde ayyyyyyy diye bağırdım gözlerimden yaşlar geldi babam gene kızım dayanamıyorsun desede sen aldırma bağırdığıma devam et dedim.Babam yavaş yavaş yarağını götüme gömerken sanki

göt deliğim yırtılıyordu ömrümde hiç tatmadığım bir acı veriyordu.Götüme giren yarak değilde sanki kolu giriyordu yarıya kadar soktu yavaş ritimlerle sokup çıkarıyor her sokuşunda biraz daha götümün ilerisine doğru sokuyordu.İleri geri yaparken yarağını tamamen sokmuştu nefesim kesiliyor bayılacak gibi oluyordum.Bir müddet gel git yaptıkdan sonra yarağını çıkardı biraz bekleyelim götünün acısı dinsin sonra devam ederiz dedi beni sırt üstü yatırıp memelerimi emiyor amımı okşuyordu bende zevk alıdıkca biran önce yarağını götüme girmesini arzuluyordum.Babam beni tekrar dirseklerimin üzerinde domltıp götüme ve .

yarağına gene krem sürüp göt deliğime yarağın başını dayayı bir hamlede yarıya kadar soktu götüm çok acıdı ama ilk soktuğu kadar olmasada acıya dayanılmıyordu.Elleriyle kalçalarımdan tutup yarıya kadar sokup çıkartmalrından sonra artık köküne kadar sokuyordu yarağı yarısında sonraki kısmı dahada kalın olduğu için her köklemesinde ayyyyy ahhhhhh diyordum.Sikme ritmide artırmış .

taşşakları amımıma tokmak gibi vurdukca şap şap diye ses çıkıyordu

götüm parçalandın sanıyordum.Yarağını arada çıkartıp boru gibi açılmış göt deliğmin içine tükürüp tekrar sokuyordu inanılmaz bir şekilde sikiyordu.Ben babamın önünde

bitgin hale düştüm artık önünde domalmakda zorluk çekiyordum babamda anlamış olacakki yarağını çıkartıp sırt üstü yatdı gel otur üstüne dedi .

kazık gibi olan yarağı gördüğümde hiiiiiii babaaaa yarağın dahada büyümüş dedim babamda konuşmayı bırakda otur üstüne dedi.Yönüm babamdan tarafa bacaklarımı ayırıp yarağından tutarak göt deliğimi yarağın başına getirip üstüne oturdum babamda memelerimi okşadıkca zevk alamaya başladım amımdan akan sular babamın taşşaklarına doğru sızıyordu.Yarağının üstüne oturdukca dahada çok giriyordu götüme.Götüm acısada hızlı bir şekilde oturup kalkıyordum.Babamın nefes alış verişi hızlanmaya başladığında

beni tekrar domaltıp bir çırpıda kökledi sokup çıkarmat hızını öyle arıtırdıki ben ielri geri gidip geliyordum.Babam boşalacağı sırada garip sesler çıkararak belimden kucaklayıp adeta kendine yapıştırdı.Götümün içerisine boşalırken oohhhhh ooohhhhhhh diyor kan ter içerisinde kalmıştı.Yarağı inene kadar sikmeye devam etdi

ama bir türlü inme bilmiyordu.Baba yeter artık ben maf oldum ölüyom daha sonra gene sikersin dedim babamda olur dedi.O gün bir kaç saat sonra beni bir kez daha sikti.Götümün acısına rağmen almış olduğum zevk inanılmazdı.Götüm nasıl acıdıysa yürümekde tuvalete gitdiğimde bayağı zorluk çekiyordum

Etiketler: aile içi hikayeler aile içi itiraflar aile içi seks hikayeleri aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeleri anal sex hikayeleri baba kız hikayeleri




4 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar yalansız mutavazi hoş olgun hnmlar FANTAZİ duskunu evli çiftler ve subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak canlı sikişlerımız yapılır 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Gizlilik hijyenik guvenilirlik tüm bu ozelliklere sahibim istanbuldan gerçekten aşka sece özlem duyan bir hanımefendi var ise arasın lütfen yaş medeni durumu fizigi farketmez saygılar 05436703315

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil

Etiketler

16 Yaşındaki Kız Kardeşim 18 Yasindaki Baldizim 18 yaşında kız itirafları 18+ 18lik Kardesimle Tv izlerken 2013 ensest hikayeler 2013 ensest itiraflar 2013 itiraflar 2013 kardeş hikayeleri 2013 lezbiyen hikayeleri 2013 liseli hikayeleri 2013 tecavüz hikayeleri 2014 ensest hikayeler 2014 ensest itiraflar 2014 liseli hikayeleri 2015 2015 abla hikayeleri 2015 aile içi itiraflar 2015 ensest hikayeler 2015 kuzen hikayeleri 2016 aile içi hikayeler 2016 ensest hikayeler 2017 aile içi itiraflar 2017 sex hikayeleri 31 Cekerken Yakaladi 31 çekiyordu 31 çekme hikayeleri 31 hikayeleri 9 yaşındaki yeğenim a Abaza Abim Götümü Parçaladı abi hikayeleri abi kardes hikayeleri abi kardeş hikayeleri Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı Abim Götümü Sikti abim ile seks hikayeleri abim ile sex hikayeleri abim sikti abimi azdırdım abimi siktim Abimin Önüne Elledim abla hikayeleri abla ile seks hikayeleri abla ile sex abla ile sex hikayeleri abla kardes sex hikayeleri abla kardeş hikayeleri abla sex hikayeleri Ablalarimin Sevgilileri Tecavuz Etti ablam beni yıkadı Ablam ile sex hikayeleri Ablama Seksi Masaj ablamı siktim ablamı zorla siktim ablamı siktim ablamın kilotları ablamın vücudu Ablami Koyde Siktim ablamla kardeşimle Ablamla Kız Kıza Birden Ablamla Kumanda Kavgası ablayla seks ablayla sex hikayeleri abuse adamn sikini gördüm Agda Yaparken Kendimizden Geçtik ağzıma verdi aiçe içi itiraflar ailçe içi sex itiraflar aile çi sex hikayeleri aile ici itiraflar aile içi hikayeler aile içi hikayeleri aile içi hikayeleri aile içi sex hikayeleri aile içi itiraflar aile içi itiraflar aile içi hikayeler aile içi itiraflari ensest hikayeler aile içi seks hikayeler aile içi seks hikayeleri aile içi seks itiraflar aile içi seks itirafları aile içi sex hikayeler aile içi sex hikayeleri aile içi sex itiraflar aile içi sex itirafları aksaray seks hikayeleri aksarayda seks aldatan kadınlar Am Kokusu am nasıl kokar amca hikayeleri amca hikayeleri amca itirfları amca kızı hikayeleri amca sex hikayeleri Amcam Yengemle Beni Yakaladı anal seks hikayeleri anal sex hikayeleri Aniden Sikini Tuttum. mastürbasyon hikayeleri Annesini Sikerken Kizi izledi arkadaşımla tecavüze uğradık Asker Abim Götümü Parçaladı azdı azdırdık azdırdım Azgın Ceren baba ile seks baba ile seks hikayeleri baba ile sex baba ile sex hikayeleri baba kız hikayeleri baba kız itirafları baba kız seks hikayeleri baba kız sex hikayeleri baba kızsex hikayeleri baba kiz hikayeleri baba seks hikayeleri Babam Bana Tecavüz Etti babam ile sex hikayeleri Babamin Dizine Yatinca bakire hikayeleri bakire itirafları bakire kızlar bakire kızlarla sex Bakire Liseli bakire seks hikayeleri bakire sex hikayeleri baldız baldız hikayeleri baldız itirafları baldız seks hikayeleri baldız sex hikayeleri baldız sex itirafları Baldızımı Banyoda Götünden Siktim Baldızımı Mutfakta Siktim baldızımı siktim baldızımla sikiştim baldiz hikayeleri banyoda seks hikayeleri banyoda sex hikayeleri Bekaretimi Kuzenime Verdim Birbirimizi Traş Ederken Bire Bir Sex Hikayeleri bodrum sex hikayeleri dayı ile sex hikayeleri dayı ile sex itirafları denizde seks hikayeleri denizde sex hikayeleri dikizledi dikizledi hikayeleri dikizleme hikayeleri ecem hotoglu ecem hotoglu full ecem hotoglu ifşa ecem hotoglu ifşa part 2 ecem hotoglu part1 ecem hotoglu videosu en çok okunan hikayeler enişte hikayeleri enişte seks hikayeleri enişte sex hikayeleri ensest hikayeler ensest itiraflar Ensest Meraklisi Kuzenimi Becerdim ensest seks hikayeleri ensest sex hikayeleri Ensest taciz Hikayeler ensest tecavüz Ensest tecavüz Hikayeler erkek gibi kızlar Erkek gibi Olmak istiyordum erotik hikaye erotik itiraf frikik verdim. 2013 hikayeler genç kız hikayeleri genç lezbiyenler gizli hikayeler göt sikme götten tecavüz götümü sikti götümü siktiler götünü siktim grup hikayeleri grup seks hikayeleri grup sex hikayeleri grup yaptık Halamın Kızını Siktim hikaye hikayeler ilk defa seks hikayeleri ilk defa sex ilk Kez Bodrum Katinda ilk kez mastürbasyon ingiliz Kızın Kızlığını Bozdum itiraf itiraflar kandırma hikayeleri kanka hikayeleri Kankamın Ablasıyla Otobüste Kardesimi Tongaya Dusurdum kardesimle sex kardeş kardeş hikayeler kardeş hikayeleri kardeş ile seks hikayeleri kardeş ile sex kardeş ile sex hikayeleri kardeş ile sex itiraflar kardeş itirafları kardeş seks hikayeleri kardeş sex hikayeleri Kardeşim Askerden Gelmişti Kardeşim Önce Götümü Sonrada Amımı Sikti Kardeşim Uyurken Sikine Dokunuyordum Kardeşim Ve Esra Uyurken Sikime Dokundular Kardeşimi Siktim Kardeşimin Yanında 31 Çekiyordum kardeşimle Kardeşimle Aynı Yatakta Yatarken kardeşinin yanında kardeşle fantazi kardeşle sex hikayeleri kayınpeder hikayeleri kaynata hikayeleri aldatma hikayeleri kaynım ile seks kaynım ile sex kaynım ile sex hikayeleri kız kardeş hikayeleri kız kardeş hikeyeleri kız kardeş itirafları kız kardeşime taciz kız kıza hikayeleri kız kıza itirafları kız kıza sex kız kıza sex hikayeleri kızım ile sex hikayeleri Kızım Kucağımda Kızımın Götünü Siktim kızlık bozduma hikayeleri kızlık bozma kızlık bozma hikayeleri kızlık bozulma hikayeleri Kizimi Sike Sike Ders Veriyorum kolaj sex hikayeleri komşu hikayeleri komşu ile sex komşu kızı komşu kızı ile seks hikayeleri komşu kızı ile sex hikayeleri komşu seks hikayeleri komşu sex hikayeleri Köyde Çobana Götten Verdim köyde seks köyde seks hikayeleri Köyde Tecavüze Uğradım köylü kızı seks kuzen hikayeleri kuzen ile hikayeler kuzen ile sex hikayeleri kuzen itirafları kuzen seks hikayeleri kuzen sex hikayeleri kuzen üniversite sex itirafları oku Kuzenim ile Kız Kıza Sikiştik kuzenimin yanında boşaldım kuzenimle sex hikayeleri oku kuzenle sex kuzenle sex hkayeleri Kücük Kiz Kardesim küçük kardeşinin yanında küçük kız küçük kız hikayeleri küçük teyze hikayeleri Küçük Teyzemin Dar Amı küçük yeğenim küçük yeğenimi siktim Küçük Yeğenimin Götünü Parmakladım Külotlu Çorap hikayeleri Külottaki Koku le içi hikayeler lez hikayeleri lez itirafları lez kızlar lezbiyen lezbiyen hikayeleri lezbiyen itirafları lezbiyen kızlar lezbiyen sex hikayeleri lezbiyen sex itirafları lezbiyenler liseli Liseli Bakireyi Götünden Siktim liseli hikayeleri liseli itirafları liseli kız itiraf liseli kızlar Liseli Kizla Anal Yaptik liseli kzı götten siktim liseli lezbiyen liseli lezbiyenler liseli seks hikayeleri liseli seks itirafları liseli sex hikayeler liseli sex hikayeleri liseli sex itirafları liseli teyze liseliler liseliyi siktim masaj hikayeleri masaj itirafları masör hikayeleri Masörün Bize Yaptıkları mastürbasyon mastürbasyon hikayeleri mastürbasyon itirafları Muhteşem manzara niğdede seks hikayeleri O Seyi ilk Kez Gordum Cok Buyuktu okulda seks hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda sex hikayeleri okulda seks hikayeleri okyulda sex hikayeleri oral sex hikayeleri ormanda abimle sex ormanda kız kardesimi becerdim Ormanda Kız Kardeşimi Siktim ormanda sex ormanda tecavüz orta okul sex hikayeleri otobüste otobüste sex otobüste sex hikayeleri otobüste taciz öğretmenle sex hikayeleri parkta 31 çekiyordu Penis Görmek istiyordum Ve Gördüm pipisini gördüm Plajda Çiplak Kizlar plajda sex hikayeleri plajda sex itirafları rape Sabah Uyandim Amim Yaniyordu sakso hikayeleri Sarhoş Abimin Sikini Emdim Sarhoş Ablamla sarhoş hikayeleri seks hikayeleri seks itirafları sevgili hikayeleri sevgiliyle sex hikayeleri sex hikayeleri sex itiraflar sınıfta seks hikayeleri sike sike öğrettim siki kalktı sikimi gördü sikini gördüm sikişirken izledi Sinifta Kizligimi Bozdu Sinifta Siktim Kizi sister soyunma odasında spor yaparken sex hikayeleri şantajla sex hikayeleri şişe soktular taciz taciz edildim taciz edilme hikayeleri taciz etti taciz hikayeleri taciz itirafları tahrik hikayeleri tahrik itirafları tahrik oldum tahrik olmak taşıtlarda sex hikayeleri taşıtlarda sex itirafları tatilde babamla Tatilde Babamla Yeni tatilde seks hikayeleri tatilde sex hikayeleri tecavuz hikayeleri tecavüz tecavüz etti tecavüz ettiler tecavüz hikayeleri tecavüz hikayerleri tecavüz itirafları tecavüze uğradım telefonda seks hikayeleri telefonda sex hikayeleri teyze hikayeleri teyze ile sex hikayeleri teyze kızı hikayerleri teyze kızı ile seks Teyzemi Siktim 15 Gün Teyzemin Citir Kizi Uyurken Abim Götümü Sikti Uyurken Ablami Oksadim Uyurken Ağzıma Soktu uyurken hikayeler uyurken sikti ünal kuzen seks itirafları oku üniversiteli kuzen sikiş hikayeleri oku vibratör vibratörle erkeği sikmek yakalanma hikayeleri yanlışlıkla beni sikti yanlışlıkla sikti yarağını gördüm yarrağını gördüm yasak ilişkiler yeğen itirafları yenge hikayeleri yenge ile seks hikayeleri yenge ile sex hikayeleri yengemi siktim yeni aile içi itiraflar yeni ensest hikayeler yeni lezbiyen hikayeler yeni liseli hikayeleri yeni liseli itirafları yeni sex hikayeleri yeni tecavüz hikayeleri Zarimi Patlatti Hayvan zorla Zorla Ablamin Deligine Soktum zorla götümü sikti zorla hikayeler zorla seks hikayeleri zorla sikiş zorla tecavüz zorla tecavüz hikayeleri zorla tecavüz itirafları